«رالی تور» گردشگری خانوادگی خودروهای تاریخی در مسیر تهران- کاسپین با شرکت بیش از ۵۰ دستگاه خودرو تاریخی و کلاسیک آغاز شد. به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، پیمایش این خودروها که عضو حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران هستند و برخی از […]

«رالی تور» گردشگری خانوادگی خودروهای تاریخی در مسیر تهران- کاسپین با شرکت بیش از ۵۰ دستگاه خودرو تاریخی و کلاسیک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، پیمایش این خودروها که عضو حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران هستند و برخی از آنها موفق به دریافت پلاک تاریخی شده اند، روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ از محل بازار بزرگ ایران در شهر تهران آغاز شد.

​شرکت کنندگان در این رویداد که اعضای خانواده های علاقه مند به حوزه خودروهای تاریخی هستند، عصر امروز پس از عبور از مسیر زیبا و پرجاذبه جاده چالوس به استان مازندران رسیده و در هتل پارسیان خزر در شهرستان چالوس، اقامت خواهند داشت.

خودروهای تاریخی و کلاسیک حاضر در رالی تور گردشگری تهران- کاسپین روز جمعه ۲۵ خرداد، پس از بازدید از برخی جاذبه های طبیعی و گردشگری شمال کشورمان با بازگشت به تهران به این رالی تور گردشگری خانوادگی، پایان خواهند داد.

قدیمی ترین خودرو شرکت کننده در این دوره از رالی تور خودروهای تاریخی، خودرو فولکس واگن بیتل است که در سال ۱۹۵۶ میلادی در کشور آلمان تولید شده بود.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی مسیرها و جاذبه های گردشگری کشورمان، ارائه خدمات به اعضاء کلوپ ها و کمیته های تخصصی، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، معرفی فعالیت ها و توانمندی های حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور گردشگری است.

علاقه مندان برای دریافت اخبار تکمیلی، آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.