سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات استان تهران، سامانه ای جامع برای پاسخگویی به سوالات و رفع موانع و مشکلات مخابراتی مشتریان مخابرات استان تهران است. به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر درخواست‌های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱  پاسخگوی تماس‌های […]

سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات استان تهران، سامانه ای جامع برای پاسخگویی به سوالات و رفع موانع و مشکلات مخابراتی مشتریان مخابرات استان تهران است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر درخواست‌های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱  پاسخگوی تماس‌های مشتریان مخابرات تهران می باشد.

مشتریان مخابرات استان تهران می توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و انتقاد خود در زمینه تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت و فیبرنوری را به این سامانه گزارش کنند.

شایان ذکر است که تماس های سامانه ۲۰۲۱ در ایام غیرتعطیل توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده می شود و در روزهای تعطیل صدای مشترکین، ضبط شده و در اولین روز کاری پس از آن به تماس ها و مشکلات مخابراتی شهروندان رسیدگی خواهد شد.