کتاب «ما بچه‌ها را دوست نداریم» منتشر شد. به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، «لوسیل دوبیسی» نویسنده، «گریگور مابیر» تصویرگر و «پروانه سعیدی» مترجم این کتاب هستند که برای بچه‌های گروه سنی «ب» منتشر شده است. در معرفی کتاب آمده است:«بچه ها از نظر سه هیولای کوچولو بسیار زشت و کثیف هستند و بوی بد […]

کتاب «ما بچه‌ها را دوست نداریم» منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، «لوسیل دوبیسی» نویسنده، «گریگور مابیر» تصویرگر و «پروانه سعیدی» مترجم این کتاب هستند که برای بچه‌های گروه سنی «ب» منتشر شده است.

در معرفی کتاب آمده است:
«بچه ها از نظر سه هیولای کوچولو بسیار زشت و کثیف هستند و بوی بد می‌دهند. هیولاهای کوچولو تعجب می کنند که چرا تا به حال کسی متوجه این موضوع نشده و برای همین سعی می کنند دیگران را از نظر خودشان مطلع کنند. اما این فکر از کجا به سر آنها زده و راه حلشان برای این مشکل چیست؟ واقعا چرا هیولاهای کوچک اینقدر از بچه‌ها بدشان می آید»؟

این کتاب توسط دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق که با نام «کتاب‌های زرافه»

فعالیت می‌کند در ۳۲ صفحه تمام رنگی و با قیمت ۱۲۰ هزار تومان برای گروه سنی ب (اول تا سوم دبستان) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«نگار آشتیانی عراقی» به عنوان گرافیست کتاب و «فاطمه زمانه‌رو» به عنوان طراح گرافیک در انتشار « ما بچه‌ها را دوست نداریم» همکاری داشته‌اند.

علاقمندان علاوه بر کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور می‌توانند این کتاب را از دیجی‌کالا تهیه کرده و یا با شماره تلفن ۸۸۹۱۳۳۶۴ تماس بگیرند