شرکت بیمه تعاون، در پی حادثه اخیر سیل و تگرگ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، به زیان‌دیده‌گان خسارت پرداخت کرد. به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در پی حادثه اخیر سیل و تگرگ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، شرکت بیمه تعاون، تیم کارشناسان خسارت خود را برای بازدید و ارزیابی خسارت های […]

شرکت بیمه تعاون، در پی حادثه اخیر سیل و تگرگ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، به زیان‌دیده‌گان خسارت پرداخت کرد.

به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در پی حادثه اخیر سیل و تگرگ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، شرکت بیمه تعاون، تیم کارشناسان خسارت خود را برای بازدید و ارزیابی خسارت های بدنه اتومبیل، مهندسی و آتش سوزی (پوشش سیل) در کمترین زمان ممکن مستقر کرد. این تیم متشکل از پرسنل شعبه مشهد و ارزیابان بیمه مرکزی بود.
تاکنون، کلیه پرونده ها تکمیل مدارک شده اند و بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در طی ۳ الی ۵ روز کاری پرداخت شده است. سایر پرونده ها نیز در انتظار تکمیل مدارک جهت پرداخت نهایی هستند.
به منظور رفاه حال زیاندیده گان، کلیه خسارت ها به صورت سیار و در محل وقوع حادثه یا تعمیرگاه های مجاز بازدید شده تا به آنها اطمینان خاطر داده شود.
بیمه تعاون با تکیه بر توانمندی های خود، همچنان در حال خدمت به مردم است و به تلاش برای حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات خود ادامه می دهد.