سود روز شمار صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر با افزایش ۲درصد نسبت به دوره های قبل معادل ۲۵٫۱درصد سالیانه به حساب سرمایه گذاران واریز شد. به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر به عنوان یکی از بزرگترین صندوق های درآمد ثابت کشور با نزدیک […]

سود روز شمار صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر با افزایش ۲درصد نسبت به دوره های قبل معادل ۲۵٫۱درصد سالیانه به حساب سرمایه گذاران واریز شد.

به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر به عنوان یکی از بزرگترین صندوق های درآمد ثابت کشور با نزدیک به ۵۲۰هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت نرخ سود اسمی برآوردی را ۲۵٫۱ درصد پیش بینی کرد که این میزان سود برآوردی بیشترین سود در میان صندوق های صدور و ابطالی درآمد ثابت بزرگ بازارسرمایه محسوب می شود.همچنین سرمایه گذاران این صندوق با فعال‌سازی گزینه صدور اتوماتیک از محل سود ماهیانه ، می توانند سالانه تا ۲۸٫۲ درصد سود نیز دریافت کنند .

نگاهی به صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر

صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر از مهرماه سال ۹۰ تاسیس شده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین صندوق مشترک سرمایه‌گذاری کشور به مدیریت تامین سرمایه تمدن فعالیت می نماید. نوع این صندوق، درآمد ثابت و با پیش بینی سود می‌باشد که سود آن به صورت روزشمار محاسبه و در دوره‌های ماهانه به صاحبان واحدهای سرمایه‌گذاری پرداخت می‌شود. ارزش هر واحد این صندوق سرمایه‌گذاری یکصد هزار تومان است و هر فرد حتی با یک واحد نیز می‌تواند سرمایه‌گذاری را شروع کند.

چطور در صندوق گنجینه زرین شهر سرمایه گذاری کنیم

سرمایه گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر از دو روش مسیر می باشد .

سرمایه گذاری آنلاین از طریق مرکز سرمایه گذاری آنلاین ibshop

سرمایه گذاری حضوری از طریق شعب سوپر مارکت های مالی ibshop

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر کلیک نمایید و یا با شماره پشتیبانی ۰۲۱۵۸۱۶۹۹۹۹ تماس حاصل فرمایید