عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ صندوق های سرمایه گذاری مختلط نشان می دهد صندوق سرمایه گذاری مختلط گوهر نفیس تمدن و اعتماد تمدن بهترین عملکرد را نسبت به دیگر صندوق های مختلط بازار بدست آورده اند . به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، عملکرد صندوق […]

عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ صندوق های سرمایه گذاری مختلط نشان می دهد صندوق سرمایه گذاری مختلط گوهر نفیس تمدن و اعتماد تمدن بهترین عملکرد را نسبت به دیگر صندوق های مختلط بازار بدست آورده اند .

به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مختلط نشان می دهد صندوق مختلط گوهر نفیس تمدن و صندوق اعتماد تمدن در مقایسه با دیگر صندوق های مختلط از وضعیت مطلوبتری برخوردار هستند این درحالی است که بازار سهام طی خردادماه همانند ماه قبل با روند منفی پشت سرگذاشت و موجب افزایش رکود معاملاتی و تشدید خروج سرمایه حقیقی از بازار شد.

بازار سهام طی خرداد ماه بیش از ۳درصد عملکرد منفی را برای سرمایه گذاران به ثبت رساند در حالی که صندوق های سرمایه گذاری مختلط تامین سرمایه تمدن به جهت برخورداری از مدیریت حرفه ای و تنوع بخشی به ترکیب سرمایه گذاری وضعیت قابل قبولی برای سرمایه گذاران داشتند.