«گروه فناوری اطلاعات هلو» در جریان بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ که چند روزی است در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز شده، حضوری فعال دارد هلو APEX، نرم‌افزار اختصاصی ۱۵۰ صنف هلو در الکامپ امسال محصولات متنوعی را به نمایش گذاشته است. از جمله این محصولات می‌توان به ۱۵۰ نرم‌افزار صنفی اشاره کرد که هر […]

«گروه فناوری اطلاعات هلو» در جریان بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ که چند روزی است در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز شده، حضوری فعال دارد

هلو APEX، نرم‌افزار اختصاصی ۱۵۰ صنف

هلو در الکامپ امسال محصولات متنوعی را به نمایش گذاشته است. از جمله این محصولات می‌توان به ۱۵۰ نرم‌افزار صنفی اشاره کرد که هر کدام با توجه به نیازهای اختصاصی صنف طراحی شده است.

«شاهین حسین‌پور»، مدیر بازاریابی هلو در مورد این نرم‌افزارها توضیح داد: «نرم‌افزارهای حسابداری هلو APEX یکی از محصولات گروه نرم‌افزاری هلو است که به صورت اختصاصی برای بیش از ۱۵۰ گروه صنفی بنابر نیاز و کاربری‌های مختص به آن‌ها طراحی شده است.»

اصناف متعدد و گوناگونی می‌توانند نرم‌افزار مخصوص خود را در میان این نرم‌افزارهای استفاده کنند، از جمله رستوران‌ها، فروشندگان لوازم یدکی،‌ نوشت‌افزار،‌ سوپرمارکت، هایپرمارکت، اصناف مربوط به کامپیوتر و موبایل و بسیاری اصناف دیگر.

مدیر بازاریابی هلو در مورد این نرم‌افزارها گفت: «یکی از نکات بارز این نرم‌افزارها، کاربری ساده و راحت در کنار اتکا به هسته (Core) حسابداری قابل اطمینان است.»

سهم بازار ۵۰ درصدی هلو با یک میلیون کاربر

آنطور که مدیر بازاریابی گروه نرم‌افزاری هلو در نمایشگاه الکامپ اعلام کرد، هلو توانسته نیمی از بازار را در اختیار خود قرار دهد.

حسین‌پور در این مورد گفت:‌ «هلو در ایران و کشورهایی که حوزه حسابداری‌شان مرتبط با ایران است، یک میلیون کاربر دارد. با این حجم مشتری بیش از ۵۰ درصد سهم بازار نرم‌افزارهای تخصصی حسابداری و صنفی در اختیار گروه نرم‌افزاری هلو و نرم‌افزار حسابداری هلو است.»

اتصال رایگان، آسان و اختیاری به سامانه مودیان

هلو این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا به راحتی به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوند. البته این اتصال به طور کامل در اختیار کاربر است.

حسین‌پور در مورد این امکان هلو نیز گفت‌: «از دی ماه ۱۴۰۲ که اتصال به سامانه مودیان مالیاتی به صورت قانونی الزامی شد، امکان اتصال به سامانه مودیان را به صورت رایگان و به اختیار کاربر در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم. کاربران با هر سطح دانش فنی می‌توانند به سامانه مودیان متصل شوند.»

او اضافه کرد: «شعار ما این است که اگر فرایندهای قانونی مورد نیاز را انجام داده باشید می‌توانید در کمتر از یک دقیقه به سامانه متصل شوید و صورت‌حساب‌ها و فاکتورهای خود را ارسال کنید.»

هلو در الکامپ ۲۷ محصولات متنوع دیگری در حوزه‌های مختلف مانند «هلو آکادمی»، «هلو استور»، «هلو مگ»، «هلو باکس» و چندین محصول دیگر را به نمایش گذاشت.