مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در تمامی پروژه‌های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی تلاش کرده تا با آموزش‌های لازم و مؤثر، روند اجرایی پروژه‌ها را تسریع و تسهیل کند. در طول این فرایند وظیفه اصلی بر عهده خودِ مردم خواهد بود؛ در حقیقت این مردم هستند که پیشرفت را رقم می‌زنند. محمدجواد […]

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در تمامی پروژه‌های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی تلاش کرده تا با آموزش‌های لازم و مؤثر، روند اجرایی پروژه‌ها را تسریع و تسهیل کند. در طول این فرایند وظیفه اصلی بر عهده خودِ مردم خواهد بود؛ در حقیقت این مردم هستند که پیشرفت را رقم می‌زنند.

محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در حاشیه چهارمین رویداد هم‌افزایی «همراستا» و آیین رونمایی از سندهای پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان در گفتگو با ایراسین اظهار کرد: فولاد مبارکه طی دو سال اخیر یکی از اهداف خود را ارائه الگویی جدید، هدفمند و مسئله‌محور برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی قرار داده و در این راستا تلاش کرده تا با هدف پیشرفت منطقه‌ای و با بهره گیری از تجارب داخلی و بین المللی، این الگو را پیاده نماید. آنچه که امروز شاهد آن هستیم، رونمایی از شناسنامه های پیشرفت و آبادانی ۱۶ روستا در شهرستان مبارکه و ۷ روستا در شهرستان لنجان است.

وی در ادامه افزود: اتفاقی که با مشارکت گروه «رستا» محقق شده این است که کانون‌های پیشرفت در روستاهای هدف توسط مردم و نخبگان همان روستا تشکیل شده است و در عین حال مطالعات و نیازهای هر روستا توسط مردم و این کانون ها اولویت‌بندی شده و قرار است این نیازها توسط خود مردم برطرف شود. نقش فولاد مبارکه در قالب آموزش، توان‌افزایی و پشتیبانی از طرح‌های اولویت دار شناسایی شده در راستای نظام مسائل منطقه است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه در تمامی پروژه‌ها تلاش کرده تا با آموزش‌های لازم و مؤثر، روند اجرایی پروژه‌ها را تسریع و تسهیل کند. در طول این فرایند وظیفه اصلی بر عهده خودِ مردم خواهد بود؛ در حقیقت این مردم هستند که پیشرفت را رقم می‌زنند. فولاد مبارکه براساس چارچوب‌هایی که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی متعهد شده به اجرای این پروژه‌ها کمک کرده و سعی می‌کند در وهله اول با تسهیل‌گری و حمایت نقش خود را به درستی ایفا کند.