جامع نیوز: شهرداری منطقه ۶ بلافاصله پس از پایان مراسم روز قدس و نماز جمعه با بیش از۵۰۰ نیروی انسانی و ۴۰ دستگاه اقدام به پاکسازی و تنظیف تمام مسیر راهپیمایی کرد. به گزارش جامع نیوزاز شهرداری منطقه۶،افشین خدامی، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۶ با اعلام این خبر گفت: در راستای برگزاری […]

جامع نیوز: شهرداری منطقه ۶ بلافاصله پس از پایان مراسم روز قدس و نماز جمعه با بیش از۵۰۰ نیروی انسانی و ۴۰ دستگاه اقدام به پاکسازی و تنظیف تمام مسیر راهپیمایی کرد.

به گزارش جامع نیوزاز شهرداری منطقه۶،افشین خدامی، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۶ با اعلام این خبر گفت: در راستای برگزاری باشکوه روز قدس و فراهم آوردن شرایط و محیطی در شان شرکت‌کنندگان در راهپیمایی، شهرداری منطقه ۶ دو هفته قبل از برگزاری مراسم روز قدس کارهای اجرایی خود را آغاز و اقدام به انجام کارهای عمرانی، لکه گیری آسفالت، ترمیم پل ها و حذف زوائد فیزیکی و رنگ آمیزی جداول و المان های شهری در طول مسیر انقلاب- آزادی کرد و محدود داخلی دانشگاه تهران نیز جهت برگزاری نماز پرشکوه جمعه آماده سازی شد.

به گفته معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۶، پوسترها و برچسب ها پاکسازی و باغچه ها و نهرهای روباز نیز پاکسازی و حفاری ها ترمیم شد . پاکسازی ریفوژ وسط بلوارها، جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی تخلیه شده در معابر، تخلیه‌ی مجدد مخازن زباله و شست‌وشوی آنها، آب‌پاشی مسیرهای راهپیمایی از عمده‌ترین برنامه‌های شهرداری منطقه ۶ قبل از برگزاری مراسم روز قدس بود.

خدامی خاطر نشان کرد: در طول مدت برگزاری راهپیمایی و پس از اتمام نماز باشکوه جمعه، با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند و نیروهای بازیافت تمام مسیرپاکسازی شد. با بیش از ۵۰۰ نیروی‌های انسانی و ناظران به همراه بیش از ۴۰ دستگاه و ماشین‌آلات جمع‌آوری پسماندها و شست‌وشوی معابر شامل جاروب بزرگراهی، تانکر آب، خاور ، خودرو و جاروب‌های مکانیزه اقدام به نظافت کامل معابر و جمع‌آوری پسماندهای خشک از سطح محدوده شد.

همچنین، تمام عوامل و نیروهای شهربان و معبربان منطقه ۶ به صورت آماده باش از شب قبل از مراسم به منظور جلوگیری از ورود بساط گستران و دستفروشان در محل فعال بودند./