جامع خبر:همزمان با سالروز تاسیس برج میلاد تهران دومین دوره مسابقات کشوری پله نوردی به میزبانی یادمان ملی ایرانیان در ۱۷ مهرماه برگزار می شود. به گزارش جامع خبرازبرج میلاد تهران، ۱۷ مهرماه سالروز تاسیس یادمان ملی ایرانیان است و همزمان با این این روز کمیته ثبت رکوردهای ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی با همکاری […]

جامع خبر:همزمان با سالروز تاسیس برج میلاد تهران دومین دوره مسابقات کشوری پله نوردی به میزبانی یادمان ملی ایرانیان در ۱۷ مهرماه برگزار می شود.

به گزارش جامع خبرازبرج میلاد تهران، ۱۷ مهرماه سالروز تاسیس یادمان ملی ایرانیان است و همزمان با این این روز کمیته ثبت رکوردهای ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی با همکاری برج میلاد تهران قرار است مسابقات پله نوردی را به منظور تعیین نماینده ایران در مسابقات بین المللی برگزار کند.
این مسابقات در حضور مقامات ورزشی کشور برگزار می شود و به نفرات برتر توسط فدراسیون هدایای نقدی پرداخت خواهد شد.
بنا بر اعلام روابط عمومی برج میلاد تهران ،برای شرکت در این مسابقات هر استان مجاز به اعزام بهترین ورزش خود ( یک نفر ) است اما استان تهران باتوجه به میزبانی و تعداد جمعیت مجاز به اعزام ۲ ورزشکار خواهد بود. ورودی مسابقات رایگان و اولویت تایید ورزشکار برای استانها قهرمانان رشته دومیدانی و امادگی جسمانی هستند.
ارائه معرفی نامه از هیات استان، ارائه گواهی سلامت از پزشک هیات استان بهمراه نوار قلب و گواهی از پزشک قلب و عروق، رده سنی بزرگسالان و فقط ورزشکاران ۱۸ تا ۴۰ سال با ارائه اصل و کپی کارت ملی،۴ قطعه عکس و کارت بیمه ورزشی سال ۱۳۹۴، از جمله شرایط شرکت کنندگان برای برگزاری این مسابقات است.
شرکت کنندگان در مسابقات پله نوردی باید در کوتاه ترین مدت زمان ممکن تعداد یک هزار و ۶۹۳ پله را طی کنند.