جامع خبر:مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس طی پیامی این ایام را به همکاران شبکه تبریک گفت. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل شرکت ملی پست؛ در متن این پیام آمده است: دفاع مقدس دوران حماسه آفرینی ها،رشادت ها و دلاوری های آزادمردان […]

جامع خبر:مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس طی پیامی این ایام را به همکاران شبکه تبریک گفت.

به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل شرکت ملی پست؛ در متن این پیام آمده است:
دفاع مقدس دوران حماسه آفرینی ها،رشادت ها و دلاوری های آزادمردان و بلندهمتانی که دست از آلایش تن شسته، جان بر سر پیمان نهادند و در راه حق از وجود خود گذشتند.

مردان و زنان بزرگی که با فداکاری، شهامت، عشق، آزادگی، ایثار و ایستادگی، انسانیت را معنا بخشیدند و متانت، کرامت، حقانیت و صلابت وجود را در راه حفظ این مرز و بوم اثبات نمودند و با عزت آفرینی های بی بدیلشان در عرصه تاریخ جاودانه شدند.

روایت هشت سال دفاع مقدس حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت ،پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

بلند باد نام مردان خالص و صادقی که در طول سال های حماسه و خون، بی منت و بی ادعا، عاشقانه و عارفانه راهی میدان نبرد شدند و با روحیه جهادی و شهادت طلبی مردانه مبارزه کردند، آنان که یاد، نام و خاطره شان، درس ایستادگی، زندگی و بندگی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهدای گرانقدر ، این ایام غرور آفرین را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران عزیزم در شبکه پستی تبریک عرض می نمایم .

توفیق تداوم حرکت در مسیر آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز دفاع مقدس که اسلام و انقلاب اسلامی را همواره زنده نگه داشته اند را از پروردگار متعال خواستارم.

حسین مهری
رییس هیات مدیره و مدیرعامل