جامع خبر(جامع نیوز):معاون امور شهر و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ از برپایی محل عرضه مستقیم دام (قربانگاه) در روز عید سعید قربان در خیابان قزوین خبر داد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمدرضا شعبانی نژاد با اعلام این خبر افزود: مطابق با سنت هرساله گاراژ محمدی به عنوان پایگاه عرضه مستقیم […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون امور شهر و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ از برپایی محل عرضه مستقیم دام (قربانگاه) در روز عید سعید قربان در خیابان قزوین خبر داد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمدرضا شعبانی نژاد با اعلام این خبر افزود: مطابق با سنت هرساله گاراژ محمدی به عنوان پایگاه عرضه مستقیم دام در این منطقه جنوب غربی تهران راه اندازی شد تا در روزهای ۳۰و۳۱مردادماه که مصادف با روز عرفه و عید سعید قربان است؛ به عرضه مستقیم دام بهداشتی بپردازد.

شعبانی با اشاره به دفع بهداشتی زباله های این مرکز گفت: تدابیر لازم برای دفع بهداشتی زباله ها،شیرابه ها و سایر موارد حاصل از نگهداری و ذبح دام در این مرکز اندیشیده شده و این اطمینان را به شهروندان می دهیم که مطابق با سالهای گذشته هیچگونه مزاحمتی برای همسایگان این گاراژ و ساکنان خیابان قزوین نخواهیم داشت.

گفتنی ست قربانگاه و محل عرضه بهداشتی دام در گاراژ خیابان قزوین برپاست و در روزهای عرفه و عیدقربان خدمات لازم را به شهروندان ارائه خواهد کرد.