جامع خبر(جامع نیوز):ساختمان جدید خراسان رضوی بیمه تجارت‌نو امروز با حضور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، به دست فرزندان شهدای ایران زمین افتتاح شد. به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمه تجارت‌نو، محمد مهیار محرابی، فرزند شهید محرابی از شهدای مدافع حرم و خانم حسین زاده […]

جامع خبر(جامع نیوز):ساختمان جدید خراسان رضوی بیمه تجارت‌نو امروز با حضور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، به دست فرزندان شهدای ایران زمین افتتاح شد.
به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمه تجارت‌نو، محمد مهیار محرابی، فرزند شهید محرابی از شهدای مدافع حرم و خانم حسین زاده از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس، به نمایندگی از خانواده معظم شهداء حضور یافته و روبان افتتاح شعبه مشهد بیمه تجارت نو توسط ایشان بریده شد

نیما نوراللهی، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در مراسم افتتاحیه شعبه ضمن تقدیر از مقام شامخ شهداء و تبریک ایام مبارک دهه فجر، از کسب پرتفوی بالغ بر هزار میلیارد تومان طی ۲ سال گذشته و ورود بیمه تجارت‌نو به باشگاه هزارمیلیاردی های صنعت بیمه خبر داد.

وی مسیر حرکت بیمه تجارت‌نو را شتابنده و رو به جلو ارزیابی و سود حاصل از سرمایه گذاری های شرکت را قابل توجه عنوان کرد.

مدیر عامل بیمه تجارت‌نو افزود: باتوجه به افزایش سرمایه شرکت و افزایش ظرفیت نگهداری ریسک، به زودی شاهد گسترش حوزه فعالیت این شرکت در زمینه پرتفوی‌های بنیادی و زیرساختی کشور خواهیم بود.

نوراللهی در ادامه صحبت های خود در اشاره به جایگاه بیمه تجارت‌نو در صنعت بیمه این شرکت را جزء ۵ شرکت بیمه‌ای ارزنده در بازار سرمایه برشمرد.

در پایان سخنرانی افتتاحیه شعبه جدید مشهد مقدس، نوراللهی از تلاش و همیت همکاران خود در سراسر کشور قدردانی کرده و پاسخگویی ایشان در قراردادهای بزرگ و کشوری شرکت را قابل تقدیر دانست.

سهام بیمه تجارت‌نو با نماد “بنو” پس از ارتقا، هم اکنون در بازاز اول فرابورس معامله می‌شود