جامع نیوز:ایرانسل اعلام کرد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، تمامی مشترکینی که در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور ۹۳ نسبت به خرید سیمکارت اعتباری ایرانسل، تکمیل ثبت نام و برقراری نخستین تماس اقدام نمایند، از ۵۰ پیامک داخل شبکه رایگان بهره‌مند خواهند شد. به گزارش جامع نیوز، این بسته پیامکی ظرف مدت ۷ روز […]

جامع نیوز:ایرانسل اعلام کرد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، تمامی مشترکینی که در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور ۹۳ نسبت به خرید سیمکارت اعتباری ایرانسل، تکمیل ثبت نام و برقراری نخستین تماس اقدام نمایند، از ۵۰ پیامک داخل شبکه رایگان بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش جامع نیوز، این بسته پیامکی ظرف مدت ۷ روز فعال خواهد شد و این دسته از مشترکین می توانند طی ۲۴ ساعت از این هدیه استفاده کنند.

پنجاه پیامک هدیه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، علاوه بر تمامی خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکین جدید جشنواره تابستان۹۳ ایرانسل نظیر شارژ هدیه ۱۰۰درصدی، بسته هدیه برای هر بار شارژ، سیم کارت هدیه و آهنگ پیشواز هدیه به مشترکین اهدا می‌شود.

اطلاع از سایر پیشنهادهای تشویقی ویژه مشترکین جدید، از طریق صفحه پیشنهادهای تشویقی وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir