جامع نیوز:جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران از برگزاری گردهمایی خیرین مشارکت کننده در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در هفته آتی خبر داد. به گزارش جامع نیوز ، مسعود اسماعیل بیگی در این خصوص اعلام کرد: این همایش با هدف جذب کمکهای خیرین در ساخت اثر ارزشمند صحن حضرت زهرا(س) در جوار حرم مطهر […]

جامع نیوز:جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران از برگزاری گردهمایی خیرین مشارکت کننده در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در هفته آتی خبر داد.
به گزارش جامع نیوز ، مسعود اسماعیل بیگی در این خصوص اعلام کرد: این همایش با هدف جذب کمکهای خیرین در ساخت اثر ارزشمند صحن حضرت زهرا(س) در جوار حرم مطهر علوی و با حضور جمعی از خیران، شخصیت ها، مقامات کشوری و لشکری و مسئولین استان تهران سه شنبه هفته آینده برگزار می شود.
وی افزود: حضور خیل عاشقان ائمه اطهار از ایران و سایر کشورها در ایام خاص و به ویژه اربعین ضرورت ساخت و توسعه حرمهای مطهر را هرچه بیشتر آشکار کرد و ستاد بازسازی عتبات عالیات برآن است تا با تسریع در اجرای این طرحها در اعتاب مقدسه پاسخگوی نیاز زائران باشد.
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با اشاره به تلاشهای این ستاد در زمینه جذب مشارکت های مردمی گفت: ستاد بازسازی استان تهران در تامین منابع ساخت بزرگترین صحن در جهان اسلام نقش محوری دارد و تاکنون فعالیتهای گسترده ای را انجام داده که برگزاری این همایش نیز در این راستاست.
اسماعیل بیگی با منحصربه فرد خواندن این صحن در بین بناهای زیارتی اذعان داشت: پس از سالها فرصتی مغتنم برای شیعیان پدید آمده است تا بتوانند ضمن همراهی در تسهیل زیارت زائران و شریک شدن در اجر آن، ارادت قلبی خود را به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه بانوی بی نشان حضرت فاطمه(س) ابراز نمایند.
وی همچنین اظهار داشت: با توجه به استقبال اصناف و اقشار مختلف مردم در اجرای طرح های دیگر در این گردهمایی نیز از ایشان دعوت به عمل آمده است.
این نخستین بار است که ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران چنین همایشی را در این سطح برگزار می کند.