به گزارش جامع نیوزبه نقل از حوزه هنری، ۹ فیلم به بخش فیلم سازان مسلمان نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش راه یافت. لبنان، آذربایجان، فلسطین، سوریه، مصر، الجزایر و عراق کشورهای راه یافته به این بخش از جشنواره هستند. بنا بر این گزارش، داوری این بخش توسط بهنام بهادری، سید محمد حسینی و کامیل […]

به گزارش جامع نیوزبه نقل از حوزه هنری، ۹ فیلم به بخش فیلم سازان مسلمان نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش راه یافت.
لبنان، آذربایجان، فلسطین، سوریه، مصر، الجزایر و عراق کشورهای راه یافته به این بخش از جشنواره هستند.
بنا بر این گزارش، داوری این بخش توسط بهنام بهادری، سید محمد حسینی و کامیل کوچ (فیلم ساز و مدیر هنری جشنواره بین المللی فیلم بسفر از کشور ترکیه ) انجام شده است.
این فیلم ها قرار است در تاریخ ۶ و ۷ اسفند در سئانس های ۱۷:۱۵-۱۶ و ۱۹:۴۵-۱۸:۳۰ در سینما شهر هفتم پردیس سینمایی آزادی تهران به نمایش درآید.
بنا بر این گزارش این جشنواره فراخوان خود را از طریق منتشر کردن در فستیوال ها و جشنواره های بین المللی و تبلیغ کردن در سایت های مرتبط بین المللی در اختیار هنرمندان سایر کشورها قرار داد.
گفتنی است، در این جشنواره آثاری که با محوریت آموزه ها و مباحث دینی و آثاری که مضامین و رویکردشان براساس تعاریف رهبری از سینما و آثار دینی است به نمایش در می آید.
یادآور می شود، نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در سه بخش «ملی»، «جوانه های رویش» و «خارج از مسابقه» از ۵ تا ۷ اسفند در پردیس سینمایی آزادی تهران و ۸ اسفندماه نیز مراسم اختتامیه آن در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.