جامع نیوز:ارسال کمکهای نقدی مشترکین ایرانسل به مردم زلزله زده سیستان و بلوچستان از طریق پیام کوتاه فراهم شد با اجرای طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری و همانند تجربه زلزله آذربایجان شرقی و بوشهر؛ علیرغم وقوع زلزله ۷.۵ ریشتری عصر امروز در منطقه خاش و سراوان استان سیستان و بلوچستان، شبکه تلفن همراه ایرانسل […]
جامع نیوز:ارسال کمکهای نقدی مشترکین ایرانسل به مردم زلزله زده سیستان و بلوچستان از طریق پیام کوتاه فراهم شد
با اجرای طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری و همانند تجربه زلزله آذربایجان شرقی و بوشهر؛ علیرغم وقوع زلزله ۷.۵ ریشتری عصر امروز در منطقه خاش و سراوان استان سیستان و بلوچستان، شبکه تلفن همراه ایرانسل در این منطقه بدون هیچ گونه قطعی و با پایداری کامل در حال سرویسدهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوقالعاده میزان مکالمات درخواستی است.
به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی ایرانسل، یک ساعت پس از وقوع زلزله، اولین گروه فنی در منطقه حاضر شده و از سرویسدهی پایدار شبکه در این مناطق اطمینان حاصل کردهاند. همچنین امکان مکالمه رایگان با سیمکارت های ایرانسل در مناطق زلزلهزده تا اطلاع ثانوی فراهم شده و ایرانسل خدمات ارتباطی رایگان به مشترکین حاضر در این منطقه عرضه کرده است.
همچنین دو دستگاه سایت سیار به همراه تیم فنی، برای بهبود پوشش شبکه در مناطق زلزله زده به منطقه اعزام شده است.
از سوی دیگر، به منظور جمعآوری کمکهای نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیبدیده در زلزله استان سیستان و بلوچستان از طریق تلفنهمراه ، همانند زلزله دلخراش آذربایجان شرقی و بوشهر، سامانه “مشارکت های مردمی ۸۱۱۵” با همکاری ایرانسل و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی شد.
براین اساس، مشترکین سیمکارتهای ایرانسل میتوانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیمکارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیما به هموطنان نیازمند زلزلهزده مناطق زلزله زده استانهای سیستان و بلوچستان و بوشهر اهدا کنند. این مبلغ، در صورتحساب مشترکین دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکین اعتباری کسر میشود.
این سامانه در تعامل مشترک ایرانسل و در راستای استراتژی جمعیت هلال احمر، جهت جذب حداکثری مشارکت های مردمی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، راه اندازی شده است.