جامع نیوز: مدیرعامل پست بانک اعلام کرد که بازاریابی و تجهیز منابع نباید صرفا از سوی اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع صورت پذیرد بلکه تمامی شعب و دفاتر پست بانک نیز باید به طور مستقل، اختصاصی و با تلاش مضاعف و علاقه بازاریابی کنند. به گزارش جامع نیوز، ضیایی در اولین همایش بازاریابی منطقه […]
جامع نیوز: مدیرعامل پست بانک اعلام کرد که بازاریابی و تجهیز منابع نباید صرفا از سوی اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع صورت پذیرد بلکه تمامی شعب و دفاتر پست بانک نیز باید به طور مستقل، اختصاصی و با تلاش مضاعف و علاقه بازاریابی کنند.
به گزارش جامع نیوز، ضیایی در اولین همایش بازاریابی منطقه شمال کشور در تبریز گفت: صفا و صمیمت در پست بانک موج می زند و این موفقیت حاصل تلاش و زحمات همه مدیران آن در طول ۱۷ سال بوده و اگر همت، تلاش، عشق و علاقه نباشد هیچ حرکتی انجام نمی شود که خوشبختانه این ویژگی های بی نظیر در پست بانک وجود دارد.وی افزود: باید تجارب خودمان را همواره در اختیار یکدیگر قرار دهیم تا بتوانیم از آن برای توسعه شعب و دفاتر استفاده کنیم و آن چیزی که ماندگار است پست بانک و خدمت رسانی آن است.ضیایی اظهار داشت: باید از ظرفیت پست بانک به طور کامل و مطلوب استفاده کنیم و این فرصتی است که اگر از دست دهیم بازنده می شویم و لازم است که همه ما در مجموعه پست بانک از این پیام مطلع شویم.مدیرعامل پست بانک عنوان کرد: همیشه باید در همه امور هدف گذاری کنیم و هدف ما نباید صرفاً جذب منابع و سپرده های مردم باشد بلکه بایستی ارائه تسهیلات خوب به کسانی باشد که درپی تحول و زندگی به ویژه در روستاها هستند زیرا یقین داریم موفقیت های پست بانک در روستاها بسیار بی نظیر و حتی در دنیا نیز کم نظیر است.
وی تاکید کرد: همواره باید به یاد داشته باشیم در بانکی خدمت می کنیم که در زندگی مردم تاثیرگذار است و این امر برای ما نشاط و شادی می آورد و در واقع به دنبال تحقق EPS معنوی در رونق زندگی مردم باشیم.ضیایی در ادامه تصریح کرد: هدف ها باید همیشه معین، به روز و بلندمدت باشند زیرا موجب ایجاد انرژی در انسان شده و به همان اندازه ظرفیت ایجاد می شود که این ظرفیت در پست بانک وجود دارد.
عضو هیات مدیره پست بانک خاطرنشان ساخت: تمامی مدیریت شعب استانهای کشور به راحتی می توانند اهداف خود را محقق نمایند و انتظار داریم با توجه به ظرفیت پست بانک بتوانیم تا یکسال آینده بیش از ۲۰ میلیون مشتری داشته باشیم.ضیایی اضافه کرد: باید از ظرفیت۶/۱ میلیون سرپرست خانوار یارانه بگیر در پست بانک برای توسعه کارت های بانکی استفاده کنیم و در واقع شرایطی به وجود آوریم تا با همکاری در تولید دستگاه های خودپرداز (ATM) امکان نصب آن را درتمامی دفاتر فراهم کنیم تا اکثر هموطنان تشویق به افتتاح حساب درپست بانک شده و مشتری آن شوند.
وی با تاکید بر درنظر گرفتن صرفه و صلاح بانک در همه امور و مرور اهداف تعیین شده گفت: ما امانتدار صاحبان سهام و سپرده گذاران و همچنین امانتدار حمیت شغلی خودمان هستیم و باید خداوند را شاکر باشیم که ما را مورد اعتماد مردم قرار داده تا با استفاده از آن هم سود آوری کنیم و هم مانع سوء استفاده دیگران شویم.ضیایی تاکید کرد: همایش های بازاریابی را در تمامی استان ها برگزار می کنیم تا از ظرفیت آنان بیشتر استفاده شود و همه استان ها تلاش کنند ۷۵ درصد منابع جذب شده را به نحو درست و با رعایت سیاست و ضوابط اعتباری در زمینه های اشتغال زایی و تولید مصرف کنند.مدیرعامل پست بانک تاکید کرد: باید در برخورد با مشتریان تمام جوانب از جمله تکریم ارباب رجوع و احترام را بیشتر مورد توجه قرار دهیم زیرا معتقدیم مشتری وسیله روزی ما از طرف خداست و خدمت به آنان حتماً ما را نزد خداوند مأجور خواهد کرد.