جامع نیوز:بانک رفاه کارگران با دریافت دو نشان برتر بین المللی «رضایت مندی مشتریان» و «نوآوری در مدیریت روابط عمومی»، در بزرگ ترین اجلاس سران و مدیران اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (اکوایت)، برگ زرین دیگری برافتخارات خود افزود. به گزارش جامع نیوز؛ در دومین اجلاس سران و مدیران(اکوایت)، نشان و استاندارد بین المللی رضایت […]
جامع نیوز:بانک رفاه کارگران با دریافت دو نشان برتر بین المللی «رضایت مندی مشتریان» و «نوآوری در مدیریت روابط عمومی»، در بزرگ ترین اجلاس سران و مدیران اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (اکوایت)، برگ زرین دیگری برافتخارات خود افزود.
به گزارش جامع نیوز؛ در دومین اجلاس سران و مدیران(اکوایت)، نشان و استاندارد بین المللی رضایت مندی مشتریان (۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ ISO) از اتحادیه اروپا و نشان نوآوری در مدیریت روابط عمومی، به بانک رفاه کارگران تعلق گرفت.
گفتنی است در این اجلاس که در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با عنوان «اجلاس دستاوردهای نیم قرن تجربه شرکت های برتر و مدیران موفق اقتصاد، صنعت و تجارت» برگزار شد، به مجموعه های اقتصادی و صنعتی کشور که دارای نام و نشان تجاری ارزشمند و شناخته شده هستند، نشان و استاندارد بین المللی اعطا شد.