جامع خبر:شرکت خدمات پس از فروش حامی روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۵ بهطور رسمی مرکز خدماتی خود را در اصفهان افتتاح کرد. این مراسم با حضور رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی و تریستان تانگ مدیرکل خدمات شرکت هوآوی، حمید شاهرخنیا مدیر ارشد سرویس هوآوی، سید جواد احمدی مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرفکنندگان […]
جامع خبر:شرکت خدمات پس از فروش حامی روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۵ بهطور رسمی مرکز خدماتی خود را در اصفهان افتتاح کرد. این مراسم با حضور رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی و تریستان تانگ مدیرکل خدمات شرکت هوآوی، حمید شاهرخنیا مدیر ارشد سرویس هوآوی، سید جواد احمدی مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، حسن میرشمشیری رئیس اتحادیه موبایل اصفهان و همچنین جمعی از فعالان این حوزه در اصفهان برگزار شد.
شرکت حامی که برخلاف روند انقباضی فعلی بازار، در راستای گسترش و توسعه کمی و کیفی فعالیتهای خود قدم برمیدارد، بهمنظور کاهش فاصله فیزیکی و زمانی با مشتریان، اقدام به راهاندازی مراکز خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف کرده و مراکز خود را در تبریز، شیراز اصفهان و مشهد به بهرهبرداری رسانده است. راهبرد شرکت حامی در گسترش شبکه خدماتی خود، استفاده از نیروهای بومی، اشتغالزایی، آموزش و بهروزرسانی مداوم دانش فنی نیروها است.
حمید شاهرخنیا مدیر ارشد خدمات شرکت هوآوی، که خدمات پس از فروش محصولات آن بهطور انحصاری در اختیار حامی است، در مورد نحوه انتخاب و کیفیت خدمات حامی میگوید: «بر اساس معیارهای امکانسنجی هوآوی، حامی موفق به کسب بیشترین امتیاز میان چهار شرکت متقاضی شد. از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر گزینش حامی میتوان به تمرکز این شرکت بر ارائه خدمات پس از فروش بدون ورود به فرآیند فروش و توزیع، و همچنین میزان توانایی فنی و زیرساختهای این شرکت که مطابق با نیازهای هوآوی هستند، اشاره کرد.» وی ادامه میدهد: «گسترش شبکه خدمات پس از فروش جهت دسترسی راحت مشتریان به نزدیکترین مرکز خدمات تخصصی هوآوی و همچنین افزایش سرعت در ارائه خدمات، بهعنوان دو استراتژی اصلی برند هوآوی در سال ۲۰۱۶ تعیین شده است و ما تلاش میکنیم با استفاده از تمامی امکانات خود شرکت حامی را در رسیدن به این اهداف پشتیبانی کنیم.»
حامی تاکنون نزدیک به ۱۵۰ مرکز جمعآوری محصول (Collection Point) در اختیار دارد که این مراکز، محصولات دارای ایراد فنی را از دورترین مناطق کشور به نزدیکترین مرکز سرویس حامی برای ارائه خدمات و تعمیرات، منتقل میکنند. حامی همچنین برای افزایش سرعت و کیفیت خدمات خود، در آیندهای نزدیک سرویس QRS را که شامل انجام تعمیرات سریع و جزئی است، در مراکز جمعآوری محصول ارائه خواهد کرد. همچنین مراکز خدمات حامی در شهرهای تبریز و شیراز به طور آزمایشی آغاز به کار کرده و مراکز شهرهای مشهد، کرج و اهواز نیز در حال آمادهسازی هستند و به زودی بهطور رسمی افتتاح خواهند شد.
لازم به ذکر است شرکت «حامی» فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و بهصورت انحصاری به شرکتهای هوآوی (موبایل و تبلت) و ایسوس (موبایل)، خدمات پس از فروش ارائه میکند. حامی بهتازگی سرویس تعویض قطعات در یک روز را، برای برخی مدلهای و دستگاههای خاص این دو برند راهاندازی کرده است که برحسب نیاز، میتواند در محل موردنظر مشتری، تحویل داده شود. همچنین برای مدل P9 شرکت هوآوی، طرح درب تا درب نیز اجرا میشود که گوشی از درب منزل مشتری دریافت شده و پس از انجام سرویسهای لازم، درب منزل تحویل صاحب گوشی میشود. در حال حاضر شرکت حامی، ۷۰ درصد از تعمیرات را در همان روز و بیش از ۹۹.۹ درصد را ظرف ۷۲ ساعت انجام میدهد. بهعلاوه مراکز فعال شرکت حامی از زمان راهاندازی بهطور میانگین ماهانه به سه هزار نفر از مصرفکنندگان این دو برند، خدمات ارائه کردهاند./