جامع خبر:مدیرعامل «نت رای» با بیان اینکه محتوای نت رای تماماً توسط مردم طراحی شده، چشم انداز این مجموعه را تبدیل شدن به بزرگترین و پرمخاطب ترین سامانه نظرسنجی مسابقه و پیش بینی در ایران عنوان کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ایران؛ مدیرعامل «نت رای» با بیان اینکه […]
جامع خبر:مدیرعامل «نت رای» با بیان اینکه محتوای نت رای تماماً توسط مردم طراحی شده، چشم انداز این مجموعه را تبدیل شدن به بزرگترین و پرمخاطب ترین سامانه نظرسنجی مسابقه و پیش بینی در ایران عنوان کرد.
به گزارش جامع خبر به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ایران؛ مدیرعامل «نت رای» با بیان اینکه محتوای نت رای تماماً توسط مردم طراحی شده، چشم انداز این مجموعه را تبدیل شدن به بزرگترین و پرمخاطب ترین سامانه نظرسنجی مسابقه و پیش بینی در ایران عنوان کرد.
مهدی زیودار با بیان اینکه سامانه مسابقات و نظرسنجی «نت رای» به عنوان مجموعه ای دانش بنیان توسط فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف از سال گذشته طراحی و تولید شده درباره اهداف و دلایل اصلی طراحی این سامانه گفت: انجام تحقیقات بازار و کسب و کار با هزینه های زیادی توسط کسب و کارها و صاحبان بیزینس انجام می شد که مجموعه ما این خلا را با هزینه های بسیار پایین تری پوشش داده است.
وی افزود: سرانه مطالعه در کشور در مقایسه با استانداردهای بین المللی خیلی بالا نیست که ما در این سامانه برای افزایش اطلاعات عمومی مردم و تشویق به کتابخوانی از مفاهیمی مثل یادگیری با رویکرد حل مساله وبازیکاری استفاده کردیم.
زیودار با بیان اینکه اکثرا مخاطبان و مشتریان ما در حال حاضر عموم مردم هستند گفت:با توجه به اینکه شرکت سرمایه گذاری اول سازان سهام غالب «نت رای» را خریداری کردند بنابراین تجاری سازی آن نیز همزمان با آغاز تلکام ۲۰۱۶ کلید خورد.
** مخابرات ایران از مشتریان مهم «نت رای» است
مدیرعامل سامانه نت رای با اشاره به قابلیت های مهم این سامانه اظهار کرد: در این سامانه تمامی کسب و کارها صفحه اختصاصی یا کانال نطرسنجی خود را می توانند داشته باشند که در این صفحه از تمامی قابلیت های پلتفرم اعم از برگزاری نظرسنجی ،مسابقه و جشنواره استفاده می کنند،در این زمینه یکی از مشتریان مهم ما مخابرات ایران است که در صفحه اختصاصی خود به آدرس netray.ir/tci اقدام به نظرسنجی کرده و جوایز نفیسی نیز برای این مسابقات و نظرسنجی در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: برای عموم مردم در بخش مسابقه سوالاتی داریم و در قسمت پیش بینی نیز پیش بینی هایی توسط مردم صورت می گیرد و در عین حال سیستم های پاداشی نیز در این سامانه تعریف شده است.
زیودار با بیان اینکه هزینه استفاده از عموم سرویس های نت رای رایگان است و حتی برای ثبت نام نیز پاداشی برای مردم در نظر گرفته می شود، سیستم بازکاری را از جمله مهمترین انگیزه های مردم برای ورود به سامانه برشمرد و گفت: کاربران می توانند در رقابتی که انجام می شود، امتیاز خود را دریافت کنند و این امتیازها در نهایت به کالای واقعی تبدیل شده و به عنوان جایزه به برندگان اعطا می شود.
مدیرعامل «نت رای» با بیان اینکه محتوای نت رای تماماً توسط مردم طراحی شده، چشم انداز این مجموعه را تبدیل شدن به بزرگترین و پرمخاطب ترین سامانه نظرسنجی مسابقه و پیش بینی در ایران عنوان کرد.
به گفته وی این مجموعه به عنوان سامانه جامع مسابقه،نظرسنجی و جشنواره های متنوع در حال حاضر رقیب خاصی ندارد و افزایش تعداد مخاطبان و توسعه سامانه از اهداف مهم مجموعه محسوب می شود.
زیودار همچنین اظهار کرد: سرویس های مسابقات پیامکی که در زمینه خدمات ارزش افزوده و اپراتورهای تلفن همراه انجام و در حال حاضر با عدم اقبال مردم روبرو شده در این سامانه بازطراحی و در قالب وب اپلیکیشن طراحی شده است.
وی ادامه داد: این خدمت خوبی است که شرکت های CP و SP می توانند از این پلتفرم استفاده کنند برای اینکه فعالیت خود را رونق دهند و در اصل ما هزینه ای از آنها نمی گیریم، ولی زمانی که بخواهند جایزه ای بدهند باید تایید «نت رای» را داشته باشند.
مدیرعامل «نت رای» در عین حال بیان کرد: شرکت ها لازم نیست هزینه ای را برای تحقیقات بازار بدهند و می توانند از صفحه اختصاصی خود در این سامانه استفاده کنند.