جامع خبر(جامع نیوز): اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور از تاریخ ۲۹ شهریور الی ۱ مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب با رویکرد پیشبرد صنعت فوتبال کشور برگزار خواهد شد. به گزارش جامع خبرصبح امروز ۱۲ شهریور ماه  نشست خبری و مراسم رونمایی از پوستر نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور با حضور خبرنگاران سرویس […]

جامع خبر(جامع نیوز): اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور از تاریخ ۲۹ شهریور الی ۱ مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب با رویکرد پیشبرد صنعت فوتبال کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش جامع خبرصبح امروز ۱۲ شهریور ماه  نشست خبری و مراسم رونمایی از پوستر نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور با حضور خبرنگاران سرویس های ورزشی و اقتصادی رسانه های رسمی برگزار شد.
در این نشست در خصوص نحوه برگزاری این نمایشگاه و سیاست ها و مراحل اجرایی آن توسط هیئت برگزاری توضیحاتی ارائه شد.
در ابتدای این نشست امیر محمد سبحانی نیا دبیر برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور با اشاره به اینکه این نمایشگاه در آستانه جام جهانی برگزار خواهد شد گفت هدف اصلی این رویداد رونمایی از آخرین دستاورد های حرفه ای و فنی صنعت فوتبال کشور و همچنین ظرفیت های ایران برای میزبانی از توریست ورزشی در حاشیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار خواهد بود.
سبحانی نیا اشاره کرد در حال حاضر دفتر صنایع ورزشی و خلاق وزارت صنعت و معدن حمایت خوبی از برگزاری هر چه شایسته تر این نمایشگاه داشته و امیدوار هستیم تا هیئت مدیره تازه منتخب فدارسیون فوتبال نیز در فرصت محدود باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه همراهی خوبی با این رویداد داشته باشند تا بتوانیم شاهد برگزاری یک نمایشگاه همه جانبه موثر برای معرفی ایران در آستانه جام جهانی داشته باشیم.
در ادامه این نشست حسام حمیدی مدیر عامل شرکت ایده پردازان مهرسا به عنوان صاحب امتیاز این نمایشگاه به معرفی و روزمه شرکت برگزار کننده پرداخت و گفت در سال ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری ۴ نمایشگاه در حوزه های مختلف همچون صنعت فوتبال ، صنعت سینما و تلوزیون ، صادرات و واردات و شرکت های دانش بنیان خواهیم کرد، وی همچنین در خصوص سابقه فعالیت این شرکت گفت ایده پردازان مهرآسا برگزاری موفق ۱۰ نمایشگاه را در کارنامه خود دارد
در ادامه این نشست مهدی کیانی مسئول برگزاری این نمایشگاه در خصوص سیاست اصلی این نمایشگاه گفت یکی از برنامه های اصلی این نمایشگاه وصل کردن زنجیره ارزش صنعت فوتبال به هم بوده و قصد دارد تا شرکت های تولیدی و خدماتی را به متولیان این صنعت معرفی نماید، حضور موثر و فعالانه باشگاه های ورزشی، شرکت های تولید کننده و موسسات خدماتی مرتبط با صنعت فوتبال و صنایع وابسته همچون البسه ورزشی، تجهیزات ورزشی و محصولات مصرفی باعث افزایش کیفیت برگزاری این نمایشگاه خواهد شد.

قرار است در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدات داخلی در حوزه تجهیزات استادیومی، پزشکی، البسه ورزشی و تولیدات چمن ورزشی خدماتی به عموم مردم ارائه کنند.
همزمان با شروع نمایشگاه دوره‌های دانش‌افزایی درباره داوری، آشنایی با سیستم VAR، فوتبال پایه و آشنایی با فضای هواداری استادیوم‌های ورزشی با حضور مدرس خارجی برای حاضران تدریس خواهد شد.
همچنین در انتهای این نشست شماره تماس ۰۹۱۲۷۵۹۵۵۰۵ و درگاه اینترنتی www.ipmacompanycom جهت هماهنگی های ثبت نام مشارکت کنندگان معرفی گردید.
انتهای پیام/