دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در برنامه های “صبح بخیر ایران” شبکه اول و “صبحانه ایرانی” شبکه دوم سیما به تشریح مهمترین برنامه ها، اقدامات ، موفقیت ها و دستاوردهای این گروه پرداخت. وی با بیان اینکه هلدینگ خلیج فارس، سرمایه ای متعلق به همه ملت ایران است، گفت : […]

دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در برنامه های “صبح بخیر ایران” شبکه اول و “صبحانه ایرانی” شبکه دوم سیما به تشریح مهمترین برنامه ها، اقدامات ، موفقیت ها و دستاوردهای این گروه پرداخت.

وی با بیان اینکه هلدینگ خلیج فارس، سرمایه ای متعلق به همه ملت ایران است، گفت : علیرغم شرایط تحریم، اما با حالِ خوب ، پرقدرت و امیدوارانه رو به جلو حرکت می کنیم.

دکتر علی عسکری با اشاره به اهمیت شعار راهبردی امسال گفت: با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان داخلی به عنوان یک عقیده، پرهیز از خام فروشی و خلق ثروت استراتژی اول ماست، راهبردی که لبیک و پاسخ به دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری، رییس جمهور محترم، معاون محترم اول رییس جمهور و وزیر محترم نفت است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به برگزاری موفق چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی در بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت شعار این رویداد “ایرانی بسازیم، ایران را بسازیم” بود
، شعاری که نشانه توجه ویژه هلدینگ خلیج‌فارس به ظرفیت های درون زا و دانش و توان ایرانی است.
وی افزود: در این رویداد، صاحبنظران، کارشناسان و شرکت‌های در طراز بالا و معتبر داخلی حضور داشتند.

دکتر علی عسگری همچنین گفت: افزایش تولید بیش از ۲۳ میلیون تن و صادرات به شش میلیارد دلار، از مهمترین اقدامات و عملکرد امسال هلدینگ خلیج فارس بود و علیرغم شرایط حاکم بر دنیا، این گروه در زمینه صادرات محصول و خدمات، درخشان و موفق ظاهر شده است.

دکتر علی عسکری همچنین با اشاره به اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام از مهمترین مقاصد استراتژیک و اولویت های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: به منظور صیانت از محیط زیست و افزایش تولید، به زودی “پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس”، “مگا پروژه گچساران” و “فاز یک واحد آمونیاک پتروشیمی هنگام” با حضور مسئولان ارشد کشور به بهره برداری می رسد.