جامع خبر(جامع نیوز):علی‌بابا، در سال گذشته، با افتتاح دومین شعبه خرید حضوری خود در تهران، پیشگام ورود جدی اکوسیستم فناوری به بازار سنتی شد، بازاری که در سال جدید دیجی‌کالا هم حضور رسمی خود را در آن اعلام کرد. در دهه‌های گذشته بسیاری از صنایع و مشاغل، با ورود تکنولوژی، دچار تحول در ساختار خود […]

جامع خبر(جامع نیوز):علی‌بابا، در سال گذشته، با افتتاح دومین شعبه خرید حضوری خود در تهران، پیشگام ورود جدی اکوسیستم فناوری به بازار سنتی شد، بازاری که در سال جدید دیجی‌کالا هم حضور رسمی خود را در آن اعلام کرد.

در دهه‌های گذشته بسیاری از صنایع و مشاغل، با ورود تکنولوژی، دچار تحول در ساختار خود شدند و به سمت شکل دادن بازاری تازه رفتند. این تحول، که به سرعت فراگیر می‌شد، به مشاغل سنتی شکل تازه‌ای داد و فضایی جدید در اقتصاد و بازار ایجاد کرد؛ فضایی که بازار هر صنعت را  تبدیل به دو بخش بازار آفلاین (سنتی) و بازار آنلاین می‌کرد. بسترهای آنلاین ایجاد شده، رفته رفته جایی تازه در زندگی روزمره جامعه باز و سهم بازار خود را بیشتر کردند.

نکته قابل توجه اینجا است که در سال‌های گذشته، بسیاری از بسترهای آنلاین در سراسر جهان، شعبی حضوری برای تعامل مستقیم با مشتریانشان افتتاح کردند تا در بازارهای سنتی نیز حضور داشته باشند. این تغییر از اکوسیستم فناوری ایران نیز دور نماند و علی‌بابا، در سال گذشته، با افتتاج دومین شعبه خرید حضوری خود در تهران، پیشگام  ورود جدی اکوسیستم فناوری به بازار سنتی شد، بازاری که در سال جدید دیجی‌کالا هم حضور رسمی خود را در آن اعلام کرد.