شرایط فروش خودرو وارداتی ونوسیا D60 پلاس با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ یا ۹۰ روز کاری توسط مکث موتور (زیرمجموعه ماموت خودرو) اعلام شد. بخشنامه فروش خودرو وارداتی ونوسیا D60 پلاس، ویژه آن دسته از متقاضیانی که در عرضه ۴ الی ۶ تیر این خودرو را از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به […]

شرایط فروش خودرو وارداتی ونوسیا D60 پلاس با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ یا ۹۰ روز کاری توسط مکث موتور (زیرمجموعه ماموت خودرو) اعلام شد.


بخشنامه فروش خودرو وارداتی ونوسیا D60 پلاس، ویژه آن دسته از متقاضیانی که در عرضه ۴ الی ۶ تیر این خودرو را از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به عنوان اولویت خرید خود انتخاب می‌کنند، به نمایندگی های مجاز مکث موتور ابلاغ شد. طبق این بخشنامه، خودرو وارداتی ونوسیا D60 پلاس هم با تحویل ۳۰ روز کاری قابل عرضه است، و هم با تحویل ۹۰ روز کاری.

در تحویل ۳۰ روزه، وجه کامل خودرو که ۱ میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده، در زمان ثبت‌نام از مشتری دریافت می‌شود. در تحویل ۹۰ روزه اما نیمی از وجه کامل خودرو، یعنی ۹۹۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت و در زمان ثبت‌نام از مشتری دریافت می‌شود و ۹۹۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان باقیمانده نیز در زمان صدور دعوتنامه قابل تسویه است.

شرایط فروش خودرو وارداتی ونوسیا D60 پلاس
قیمت مصوب (تومان)مبلغ قابل پرداخت در زمان ثبت‌نام (تومان)مبلغ قابل پرداخت در زمان صدور دعوتنامه (تومان)تحویل
۱.۹۸۵.۷۰۰.۰۰۰۱.۹۸۵.۷۰۰.۰۰۰۳۰ روز کاری
۹۹۲.۸۵۰.۰۰۰۹۹۲.۸۵۰.۰۰۰۹۰ روز کاری
جریمه تاخیر: ۱۲ درصد سالانه
رنگ های قابل عرضه: سفید

خودروهای قابل عرضه در این نوبت، همگی به رنگ سفید بوده، با قیمت قطعی به مشتریان عرضه می‌شوند. گفتنی است با وجود خواب حداقل ۳۰ و حداکثر ۹۰ روزه، زیرمجموعه ماموت خودرو سود مشارکت و یا انصراف برای طرح در نظر نگرفته اما در صورت تاخیر در تحویل خودروی ثبت‌نامی به مشتریان، ۱۲ درصد جریمه تاخیر بصورت سالیانه متوجه شرکت خواهد بود.

خودرو ونوسیا D60 پلاس یک سدان میدسایز وارداتی از محصولات برند سرمایه‌گذاری مشترک نیسان و دانگ‌فنگ بوده، دارای موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ۱۲۰ اسب‌بخاری با توان تولید ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه است. با این پیشرانه محرک محور جلو، ونوسیا D60 پلاس صدی ۶.۲ لیتر در سیکل ترکیبی، بنزین می‌سوزاند. صفر تا صد خودرو نیز ۱۲ ثانیه اعلام شده.

سیستم کمکی ترمز (ABS) + (BAS)؛ کنترل پایداری الکترونیک، ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی (HSA)، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، اتوهُلد، چراغ جلوهای LED، ترمز پارک برقی و سیستم کنترل فشار باد تایرها از امکانات ایمنی خودرو ونوسیاD60 پلاس می‌باشند.

در بخش رفاهی نیز باید به بهره‌مندی این سدان وارداتی مکث موتور از ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی ۸ اینچ، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، تنظیم ۶ جهته صندلی راننده و ۴ جهته صندلی سرنشین کناری جلو، تهویه اتوماتیک با خروجی مجزا برای سرنشینان عقب، سانروف و پوشش چرم صندلی‌ها اشاره کرد