جامع نیوز:معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح ۳ هزار و ۱۸۰ کیلومتر انواع شبکه های ریلی، آزادراهی، بزرگراهی و راه اصلی تا پایان سال آینده، گفت: اعتبار این پروژه ها ۵۷ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال برآورد شده است. احمد صادقی با اشاره به پروژه های راهسازی که در سال آینده به […]

جامع نیوز:معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح ۳ هزار و ۱۸۰ کیلومتر انواع شبکه های ریلی، آزادراهی، بزرگراهی و راه اصلی تا پایان سال آینده، گفت: اعتبار این پروژه ها ۵۷ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

احمد صادقی با اشاره به پروژه های راهسازی که در سال آینده به افتتاح می رسند، گفت: تا تیرماه سال آینده ۳ هزار و ۱۸۰ کیلومتر انواع شبکه های ریلی، آزادراهی، بزرگراهی و راه اصلی به افتتاح می رسد که اعتبار این پروژه ها ۵۷ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به اجرای این پروژه ها، اظهار داشت: برخی از این پروژه ها شامل بزرگراه کمربندی شرقی کرمانشاه، بزرگراه کنار گذر شرقی اهواز، باند دوم بزرگراه پل سفید – قائم شهر و آزاد راه پل زال – اندیمشک است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به آزادراه پل زال – اندیمشک، تصریح کرد: برای این آزادراه ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که از این رقم، ۱۲۰ میلیارد تومان از سوی وزارت راه و شهرسازی و ۱۲۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار پرداخت می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: راه اصلی باب انار – سروستان، راه‌آهن نهاوند – کرمانشاه و خط آهن قزوین- رشت حدفاصل قزوین- روشان هم از دیگر پروژه‌هایی است که تا پایان تیر ۱۳۹۲ به بهره‌برداری می‌ رسد.