جامع نیوز:طی مراسمی از همراه اول به عنوان اپراتور برتر در حمایت از تولید ملی تقدیر شد. به گزارش جامع نیوزاز روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در اولین جشنواره نشان حمایت ملی(ساخت ایران) که عصر روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ¬ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد از شرکت ها و واحدهای حامی […]

جامع نیوز:طی مراسمی از همراه اول به عنوان اپراتور برتر در حمایت از تولید ملی تقدیر شد.

به گزارش جامع نیوزاز روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در اولین جشنواره نشان حمایت ملی(ساخت ایران) که عصر روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ¬ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد از شرکت ها و واحدهای حامی تولید ملی تقدیر شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور علیرضا شجاعی معاون برنامه¬ ریزی، توسعه و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین گروسی رئیس فراکسیون تولید ملی مجلس، مدیران سازمان استاندارد، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران اقتصادی کشور برگزار شد، در بخش اپراتوری تلفن همراه، از همراه اول به عنوان اپراتور برتر در حمایت از تولید ملی تقدیر و لوح و نشان ویژه جشنواره به این اپراتور اعطا شد .
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از تلاشهای ارزشمند و سازنده جنابعالی و پرسنل آن واحد(به عنوان اپراتور برتر در حمایت از تولید ملی) در جهت اعتلای تولید و نیز حمایت ملی قدردانی نموده و این لوح را به منظور سپاس تقدیم می¬ نمائیم.