جامع نیوز:در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزای کشور، ایرانسل به عنوان تنها واحد برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات این جشنواره انتخاب، و تندیس زرین این جشنواره به ایرانسل اعطاء شد. به گزارش جامع نیوز روابط عمومی ایرانسل، ایرانسل به عنوان یکی از واحدهای نمونه […]

جامع نیوز:در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزای کشور، ایرانسل به عنوان تنها واحد برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات این جشنواره انتخاب، و تندیس زرین این جشنواره به ایرانسل اعطاء شد.

به گزارش جامع نیوز روابط عمومی ایرانسل، ایرانسل به عنوان یکی از واحدهای نمونه اشتغالزای کشور توانست در میان ۴۰ واحد ملی کارآفرین و اشتغالزای ایران قرار بگیرد و تندیس زرین سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزای کشور را دریافت کند.

دراین مراسم دکتر سعید خاک ره آل محمد -معاون منابع انسانی ایرانسل-، تندیس زرین تنها واحد برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران این جشنواره ملی را از مهندس محمد صادق مفتح -قائم مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت- دریافت کرد.

در این جشنواره، مدیران عامل بانک پاسارگاد، هواپیمایی ماهان، گروه پدیده، یک و یک و سنگ آهن شرق ایران نیز موفق به دریافت تندیس سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزای کشور شدند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره ، علاوه برمهندس محمد صادق مفتح -قائم مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت-، مهندس مجتبی اعلایی -معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- و جمعی از مدیران اشتغال آفرین کشورحضور داشتند.

سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزای کشور به همت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، ۲۶ بهمن ماه در مرکزهمایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.