جامع نیوز:مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تلاش قطعه سازان را در مقطع کنونی شایسته تقدیر دانست و گفت :تلاش قطعه سازان در ماههای اخیر نشان دهنده تعهد این بخش به فضای کسب و کار بوده و اقدامات موثر این شرکتها در برآورده سازی نیاز زنجیره تامین و همراهی شان را می توان یکی از تاثیرگذارترین عوامل […]

جامع نیوز:مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تلاش قطعه سازان را در مقطع کنونی شایسته تقدیر دانست و گفت :تلاش قطعه سازان در ماههای اخیر نشان دهنده تعهد این بخش به فضای کسب و کار بوده و اقدامات موثر این شرکتها در برآورده سازی نیاز زنجیره تامین و همراهی شان را می توان یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تثبیت تولید دانست و به همین خاطر باید از آنها تقدیر کرد.
مهندس سعید مدنی در حاشیه نشست مدیران عامل و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا بابیان این مطلب افزود: با اقدامات صورت گرفته طی مدت اخیر سعی ما بر این خواهد بود که تعامل خود را با قطعه سازان که بازوی اصلی تولید و در برگیرنده بیش از ۷۵ درصد از ارزش افزوده ساخت خودرو هستند در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر توسعه برنامه ها ی تولیدی گروه و استفاده از پتانسیل سایتهای تولیدی شهرستان ها تاکید کردو اظهار داشت: تولید باید در سایتهای شهرستان ها افزایش یابد چراکه در این واحدها هزینه های تولید نسبت به مرکز پائین تر بوده و از این به بعد سعی خواهد شد تمرکز گروه خودروسازی سایپا بر گسترش سایت های تولیدی شهرستان ها باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به لزوم همدلی در بین مدیران ، این موضوع را باعث نشاط بیشتر در سیستم کاری بنگاه های تولیدی دانست و تصریح کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته در هیئت مدیره مطمئناً نگاه تولیدی در تمام سطوح تولید ، باعث افزایش بازدهی خواهد شد.
مدنی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تعاملات انجام شده با چند کشور خارجی در پی آن هستیم که تا پایان سال و یا نهایتاً در سه ماهه اول سال ۹۲ دو محصول جدید مشترک را به سبد محصولات سایپا اضافه کنیم.
مهندس سعید مدنی در ادامه با اقتضائی دانستن مدیریت در زمان کنونی افرود: در واقع در حال حاضر که ما در جنگ اقتصادی به سر می بریم باید در نظر داشته باشیم که مبارزه پیش رو بصورت نا منظم بوده و با توجه به این اصل طبیعتاً باید هرلحظه مواضعمان را نسبت به فعل و انفعالات ایجاد شده تغییر دهیم تا بتوانیم تولید را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: همه صنعتگرانی که در حال حاضر در جامعه مشغول به خدمت هستند با سرلوحه قرار دادن وجدان کاری باید برای حفظ اشتغال و رضایت مصرف کننده تلاش کنند تا تا از این طریق بتوانیم همانند گذشته شاهد بحرکت در آمدن چرخه تولید در بنگاه های عظیم صنعتی باشیم.