جامع نیوز:در پنجمین همایش ملی نوآوری و عدالت اقتصادی که امسال با رویکرد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار گردید، از همراه اول با اهدا لوح و تندیس ویژه تقدیر شد. به گزارش جامع نیوز، در مراسمی که عصر روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه با مشارکت قوه قضائیه، وزارت دادگستری، وزارت صنعت، معدن […]

جامع نیوز:در پنجمین همایش ملی نوآوری و عدالت اقتصادی که امسال با رویکرد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار گردید، از همراه اول با اهدا لوح و تندیس ویژه تقدیر شد.
به گزارش جامع نیوز، در مراسمی که عصر روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه با مشارکت قوه قضائیه، وزارت دادگستری، وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرکز همایش ¬های بین¬ المللی صداوسیما برگزار شد، همراه ¬اول لوح و تندیس ویژه نوآوری و عدالت اقتصادی دریافت کرد.
در این همایش ملی که با حضور مهندس محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامرضا سعیدی قائم مقام وزیر دادگستری و دکتر سید محمود علوی عضو مجلس خبرگان و جمعی از مسئولان مملکتی برگزار شد، شرکت¬ ها و سازمان ¬های نوآور معرفی شدند و همراه اول تنها شرکت ارتباطی کشور بود که موفق به دریافت لوح و تندیس ویژه این همایش شد.
در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به مدیرعامل همراه اول آمده است: «بر اساس رأی داوران همایش، بدینوسیله از دستاوردها و توفیقات علمی و عملی مجموعه تحت مدیریت جنابعالی، به عنوان یکی از نوآوران برتر سال ۱۳۹۱ کشور، تقدیر می¬ شود».