ASUS TRANSFORMER BOOK جامع نیوز:شرکت ایسوس به عنوان یکی از سه برند مطرح دنیا در طراحی و ساخت انواع لپ‌تاپ و نوت‌بوک به تازگی محصول جدیدی را روانه بازار کرده است. این محصول جدید ایسوس که Transformer Book TX300 نام دارد از نسخه ویندوز ۸ پشتیبانی می‌کند و ترکیبی از ویژگی‌ها و عملکرد یک نوت‌بوک […]

ASUS TRANSFORMER BOOK
جامع نیوز:شرکت ایسوس به عنوان یکی از سه برند مطرح دنیا در طراحی و ساخت انواع لپ‌تاپ و نوت‌بوک به تازگی محصول جدیدی را روانه بازار کرده است. این محصول جدید ایسوس که Transformer Book TX300 نام دارد از نسخه ویندوز ۸ پشتیبانی می‌کند و ترکیبی از ویژگی‌ها و عملکرد یک نوت‌بوک را در کنار قابلیت جابجایی آسان و انعطاف‌پذیری یک تبلت ارائه کرده است. TX300 یک نوت‌بوک قدرتمند با نمایشگر Full HD قابل لمس می‌باشد که با فناوری IPS ساخته شده و به یک پردازنده نسل سوم Core شرکت اینتل مجهز شده است. از این نوت‌بوک می‌توانید به عنوان یک تبلت ۳/۱۳ اینچی که به یک حافظه ۱۲۸ گیگابایتی از نوع SSD مجهز می‌باشد، استفاده کنید. نمایشگر این تبلت دارای زوایای دید گسترده‌ ۱۷۸ درجه است و از وضوح و شفافیت مناسبی برخوردار می‌باشد.
هنگام اتصال TX300 به داک، عمر باتری بیشتر و یک هارددیسک با حداکثر فضای ۵۰۰ گیگابایتی را نیز در اختیار خواهید داشت و مجموعه‌ای از پورت‌های متنوع امکان اتصال ابزارهای جانبی را به این نوت‌بوک میسر می‌سازند. طول عمر باتری در حالت نوت‌بوک حداکثر ۵ ساعت و در حالت تبلت ۸ ساعت می‌باشد.
فناوری High-Speed Bridge بالاترین عملکرد را در وضعیت نوت‌بوک فراهم می‌کند و یک ارتباط پرسرعت را میان تبلت و داک برقرار می‌نماید.
ایسوس در ساختار این نوت‌بوک از دو کانال حافظه با ظرفیت ۴ گیگابایت و فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتز، یک دوربین HD در جلو و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در پشت بدنه تبلت استفاده کرده است.
وزن تبلت ۹۵۰ گرم است و هنگامی که به داک متصل می‌شود وزن کلی دستگاه به حدود ۸/۱ کیلوگرم می‌رسد.