جامع نیوز:توزیع کارت هشتمین دوره آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیانصنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش ، نان و غله و… توزیع کارت هشتمین آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه ای در بخش های دولتی و خصوصی از ساعت ۸ صبح روز […]

جامع نیوز:توزیع کارت هشتمین دوره آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیانصنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش ، نان و غله و…
توزیع کارت هشتمین آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه ای در بخش های دولتی و خصوصی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴/۱۲/۹۱ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۱ ادامه می بابد.
توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و… از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴/۱۲/۹۱ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۱ ادامه می یابد.
به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اعلام این خبر گفت: آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) در تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال جاری و هشتمین آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای روز ۱۸ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
وی گفت: ۳۲۳ هزار و ۱۳۳نفر در هشتمین آزمون سراسری سنجش مهارت مورخ ۱۸ اسفند ماه، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۴۳ هزار و ۹۶۰ نفر مرد و ۱۷۹ هزار و ۱۷۳ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.
دکتر پرند ادامه داد: ۶۹ هزار و ۹۴۹ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان که درمورخ ۱۷/۱۲/۹۱ برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۹ هزار و ۹۲۷ نفر مرد و ۲۲ نفرزن هستند.
دکتر پرند ادامه داد: ۷۵ هزار و ۲۰۲ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان و غله و… که درمورخ ۱۷/۱۲/۹۱ برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۴۵ نفر مرد و ۵۹ هزار و ۹۵۷ نفرزن هستند.
وی افزود: مرحله کتبی هشتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه صنعت ساختمان،تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) در۱۹۰ حرفه به صورت هماهنگ کشوری، روز پنجشنبه۱۷ اسفند ماه و همچنین هشتمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو بخش دولتی و آزاد در یکهزار و ۵۲۶ حرفه در ۳۰ حرفه همسان کشوری در روز جمعه ۱۸ اسفند ماه به طور همزمان درسراسر کشور برگزار می شود.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان،تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ ۱۴/۱۲/۹۱ تا تاریخ ۱۶/۱۲/۹۱ با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.
دکتر پرند ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت درهشتمین آزمون سراسری سنجش مهارت( کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند، از تاریخ ۱۴/۱۲/۹۱ تا تاریخ۱۶/۱۲/۹۱ با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶ ، ۳۲۵۱۹۷۲۷-۰۲۶ و ۳۲۵۲۲۱۳۶- ۰۲۶ و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.