در سومین دو سالانه جوایز فناوری ایران، باز هم همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه ایران معرفی شد. به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسم سومین دوره جوایز فناوری ایران (ایتا) که عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، از همراه اول با اهدا تندیس […]

در سومین دو سالانه جوایز فناوری ایران، باز هم همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه ایران معرفی شد.
به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسم سومین دوره جوایز فناوری ایران (ایتا) که عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، از همراه اول با اهدا تندیس ویژه تقدیر شد.
اپراتور اول تلفن همراه کشور که در دوره دوم ایتا نیز به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور معرفی شده بود، در مراسم روز شنبه در بخش “برترین اپراتور تلفن همراه” با کسب بیشترین امتیاز نسبت به رقبا موفق به دریافت تندیس ویژه دوره سوم نیز شد.
در سومین دو سالانه جوایز فناوری ایران که با حضور مهندس علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیران، مسؤولان و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده بود؛ مهندس سیدحسن رضوی معاون عملیات مناطق همراه اول تندیس برتری این اپراتور را دریافت کرد.
در جشنواره ایتا که بصورت دو سالانه برگزار می¬شود، برترین¬های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران توسط کاربران و به صورت آنلاین انتخاب می شوند. رأی گیری مردمی در این جشنواره از ۲۳ بهمن ماه آغاز شد و تا دهم اسفندماه ادامه داشت.