جامع نیوز:پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری نوین بانک مسکن با درآمد ثابت و با پیش بینی سود ۲۰ درصد به صورت سالیانه روزشمار از ۷ اسفندماه در شعب منتخب بانک مسکن آغاز شد. به گزارش جامع نیوز، شعبانعلی بهرام‌پور، رییس اداره کل روابط عمومی، با بیان این مطلب اظهار داشت:‌ بانک مسکن با همکاری شرکت تامین […]

جامع نیوز:پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری نوین بانک مسکن با درآمد ثابت و با پیش بینی سود ۲۰ درصد به صورت سالیانه روزشمار از ۷ اسفندماه در شعب منتخب بانک مسکن آغاز شد.

به گزارش جامع نیوز، شعبانعلی بهرام‌پور، رییس اداره کل روابط عمومی، با بیان این مطلب اظهار داشت:‌ بانک مسکن با همکاری شرکت تامین سرمایه نوین، صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار را با درآمد ثابت، در اندازه بزرگ و با پیش بینی سود حداقل ۲۰ درصد به منظور توسعه، تعمیق و ثبات بخشی به بازارهای مالی، به کارگیری وترویج ابزارهای نوین برای تجهیز و مدیریت تخصصی منابع خرد و کلان در گردش بازار سرمایه، تاسیس کرد.

رییس اداره کل روابط عمومی ارزش هر واحد سرمایه گذاری در زمان پذیره نویسی را یک میلیون ریال و حداقل تعداد واحد سرمایه گذاری برای سرمایه گذار را ۱۰ واحد عنوان کرد و در خصوص مزایای این خدمت گفت: در صورت درخواست ابطال از سوی سرمایه گذار، اصل سرمایه به همراه سود بدون کسر هیچ درصدی به حساب مشتری واریز می‌شود.

بهرام‌پور در خصوص وضعیت نقد شوندگی اوراق اظهار داشت: این اوراق قابلیت درخواست مجدد صدور یا ابطال در شعب منتخب بانک مسکن یا عوامل فروش شرکت تامین سرمایه نوین را در هر زمانی دارا می‌باشد و پس از درخواست ابطال سرمایه و سود مشتری حداکثر پس از ۳ روز کاری به سرمایه گذار اعطا می‌گردد.

رییس اداره روابط عمومی سود پیش بینی شده برای دارندگان واحدهای سرمایه گذاری عادی این صندوق را حداقل ۲۰ درصد سالیانه و روزشمار عنوان و تصریح کرد: بر اساس شرایط صندوق، سودهای حاصل شده در پانزدهم آخرین ماه هر فصل از سال شمسی محاسبه و به حساب سرمایه گذاران واریز می‌شود.

وی موضوع فعالیت صندوق را سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌های سپرده بانکی، سهام پذیرفته شده در بورس تهران و فرابورس ایران عنوان و هدف از تشکیل صندوق را جمع‌آوری وجوه از سرمایه‌گذاران و اختصاص آنها به خرید انواع اوراق بهادار به منظور کاهش ریسک سرمایه‌گذاری و تامین منافع سرمایه گذاران اعلام کرد.

بهرام‌پور افزود: علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب بانک مسکن که اسامی آنها در سایت بانک به نشانی www.bank-maskan.ir درج شده و یا عوامل فروش شرکت تامین سرمایه نوین نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام نمایند.

گفتنی است، پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری نوین بانک مسکن از هفتم تا هفدهم اسفندماه در شعب منتخب بانک مسکن انجام می‌شود