Asus P9X79-E WS جامع نیوز:شرکت ایسوس به تازگی مادر بوردی را به بازار ارائه کرده است که می‌تواند عطش کاربرانی که می‌خواهند از نهایت جزییات گرافیکی لذت ببرند را برطرف کند. این محصول که P9X79-E WS نام دارد قابلیت پشتیبانی از فناوری ۴-Way SLI و CrossFireX را دارد با استفاده از این ویژگی‌ها کاربر می‌تواند […]

Asus P9X79-E WS

جامع نیوز:شرکت ایسوس به تازگی مادر بوردی را به بازار ارائه کرده است که می‌تواند عطش کاربرانی که می‌خواهند از نهایت جزییات گرافیکی لذت ببرند را برطرف کند. این محصول که P9X79-E WS نام دارد قابلیت پشتیبانی از فناوری ۴-Way SLI و CrossFireX را دارد با استفاده از این ویژگی‌ها کاربر می‌تواند به طور هم زمان چندین کارت گرافیک را روی مادربورد نصب کند و از قدرت پردازشی ان برای کاربردهای گرافیکی پیچیده استفاده کند. ایسوس برای اینکه کاربران بتوانند راحت‌تر و بهتر از این محصول استفاده کنند یک ویژگی کاربردی به نام Dr.Power را در این محصول معرفی کرد که با استفاده از آن می‌توان به صورت بلادرنگ از وضعیت منبع تغذیه و ولتاژها باخبر شد که این موضوع باعث می‌شود در هنگام بازی و پردازش گرافیکی سیستم به صورت ناگهانی به علت کمبود توان مصرفی خاموش نشود و بتوان براحتی ان را مدیریت کرد.

علاوه بر این وجود دیودهای نوری تعیین وضعیت روی برد به کاربرد در تشخیص بهتر مشکلات در هنگام بوت شدن سیستم کمک می‌کند. ایسوس برای مدیریت بهتر در محیط شبکه و دسترسی بهتر و بدون مشکل به اطلاعات در محیط شبکه از دو کارت شبکه گیگابیتی که به وسیله چیپ‌ست Intel i210 مدیریت می‌شود. با وجود این چیپ‌ست در هنگام انتقال اطلاعات پردازنده در حداقل میزان درگیری خواهد بود و اطلاعات براحتی و با کمترین وقفه منتقل می‌شود. با وجود مدار رگولاتور پیشرفته این مادربورد قادر خواهد بهترین کارایی را در شرایط سخت کاری ارائه کند. طبق اطلاعات ارائه شده این مادربورد از مدار چاپی ده لایه و خازن‌های ۱۰۰ درصد جامد با عمر بالا بهره می‌برد. برهمین اساس کارایی مدار رگولاتور این مادربورد در میزان لود بین ۳۰ تا ۸۰ درصد بیش از ۹۱ درصد خواهد بود.

علاوه بر این موارد P9X79-E WS از ویژگی ASUS SSD Caching II پشتیبانی می‌کند که این موضوع باعث می‌شود کارایی این مادربورد در زمان بارگذاری سیستم عامل می‌شود. این مادربورد از چندین درایو مختلف پشتیبانی می‌کند که این موضوع امکان انجام پیکربندی‌های مختلف مانند دو درایو SSD و دو هارددیسک و یا سه درایو SSD و یک هارددیسک را به کاربر می‌دهد.

در مجموع با وجود امکانات و قابلیت‌های مختلف موجود در این مادربورد کاربر می‌تواند به این محصول در کاربرد‌های گرافیکی سنگین اعتماد کند.