جامع نیوز:۳۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت شیراز روز یکشنبه بیست و نهم، ۱۰۰درصد سهام شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین روز دوشنبه سی ام و ۱۰۰ درصدی سهام شرکت جنگل شفارود روز سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه جاری در فرابورس عرضه می شود. به گزارش جامع نیوزبه نقل ازروابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ […]

جامع نیوز:۳۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت شیراز روز یکشنبه بیست و نهم، ۱۰۰درصد سهام شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین روز دوشنبه سی ام و ۱۰۰ درصدی سهام شرکت جنگل شفارود روز سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه جاری در فرابورس عرضه می شود.

به گزارش جامع نیوزبه نقل ازروابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ این سازمان ۳۴۹ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۲۴ سهم معادل ۳۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت شیراز را به وکالت از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت نقد و اقساط، روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت در فرابورس عرضه می­کند.

قیمت پایه هر سهم معادل قیمت بسته شدن سهم در روز قبل از عرضه به اضافه ۳۵ درصد به شرط آن که از مبلغ ۱۶ هزار و ۳۵۷ ریال کمتر نباشد تعیین شده است.

همچنین ۱۰۰ درصد از سهام شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین شامل ۲۰۰ میلیون سهم این شرکت به وکالت از سازمان گسترش و نوسازی ایران به قیمت پایه هر سهم هزار و ۷۹۲ ریال در روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت روانه میز فروش فرابورس خواهد شد.

افزون بر این، سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت مادرتخصصی تولید محصولات کشاورزی، دامی و منابع طبیعی ۱۹۲ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۴۵۹ سهم معادل ۱۰۰درصد از سهام شرکت جنگل شفارود را به قیمت پایه هر سهم ۱۸۸۲ریال، روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت در بازار فرابورس عرضه می کند/