جامع نیوز:بر طبق آخرین آزمون آزمایشگاه امنیتی AV-Comparatives، آنتی‌ویروس آویرا با کسب نشان Advance+ در صدر جدول تست تشخیص فایل نرم‌افزارهای مخرب قرار گرفت. به گزارش جامع نیوزاز روابط عمومی شرکت آرکا، در این آزمون که ۲۰ آنتی‌ویروس حضور داشتند، آنتی‌ویروس‌ها از نقطه نظر قدرت کشف بدافزاها بررسی شدند. روش کار این آزمون به این […]

جامع نیوز:بر طبق آخرین آزمون آزمایشگاه امنیتی AV-Comparatives، آنتی‌ویروس آویرا با کسب نشان Advance+ در صدر جدول تست تشخیص فایل نرم‌افزارهای مخرب قرار گرفت.

به گزارش جامع نیوزاز روابط عمومی شرکت آرکا، در این آزمون که ۲۰ آنتی‌ویروس حضور داشتند، آنتی‌ویروس‌ها از نقطه نظر قدرت کشف بدافزاها بررسی شدند. روش کار این آزمون به این صورت بود که هر یک از آنتی‌ویروس‌ها بر روی PCهای فیزیکی (ویندوز ۷ ، ۶۴ بیت) که تعداد ۱۳۶۶۱۰ بدافزار شناخته شده بر روی آنها قرار داشت، نصب شدند. بعد از به روزرسانی انجام شده بر روی آنتی‌ویروس‌ها، دستور اسکن کامپیوتر داده شده است. آنتی‌ویروس‌ها در مراحل تشخیص امکان اتصال به اینترنت و استفاده از داده‌های سرورهای خود را داشتند.
در مرحله اول برترین آنتی‌ویروس محصولی بود که از بین این بدافزارها بیشترین تشخصی را انجام دهد. در میان آنتی‌ویروس‌های شرکت‌کننده به ترتیب GDATA، Avira و F-Secure توانستند بهترین رتبه را در بین آنتی‌ویروس‌های شرکت کننده کسب نمایند.
اما چون یک آنتی‌ویروس خوب نباید فایل‌های غیرآلوده را مخرب تشخص دهد، مرحله دوم این آزمون False Positive یا تعیین تعداد فایل‌های اشتباه تشخیص داده شده است. کسب نمره ضعیف در این مرحله رتبه آنتی‌ویروس را در تست‌های AV-Comparatives به شدت پایین میآورد.
در این بخش نیز به ترتیب Microsoft، Fortinet، Kaspersky و Avira توانستند بهترین نمرات را کسب نمایند. پس از بررسی‌های انجام شده، آنتی‌ویروس آویرا با تشخیص ۶/۹۹ درصد ویروس‌ها و تنها با ۸ مورد تشخیص اشتنباه در مجموع دو آزمون در صدر جدول قرار ‌گرفت.
لازم به ذکر است که شرکت آویرا در چند سال گذشته مدعی ارائه برترین تشخیص فایل در بین آنتی‌ویروس‌ها بوده است که این آزمون مهر تایید دیگری است بر گفته‌های این شرکت. لازم به ذکر است که در مجموع تست‌های سال گذشته نیز آویرا به عنوان برترین تشخیص دهنده بدافزارها شناخته شد و توانست نشان طلایی را از این موسسه دریافت کند.
علاقمندان تست رایگان محصولات آویرا و ارتباط با متخصصین شرکت رایان سامانه آرکا، نماینده انحصاری آنتی‌ویروس آویرا در ایران می‌توانید به سایت www.arka.ir مراجعه کرده و یا با تلفن جدید این شرکت ۸۸۱۷۲۹۰۹ تماس حاصل فرمایید.