جامع نیوز:سازمان توسعه مسکن ایران تصمیم دارد تا در یک اقدام بی سابقه محل زندگی برخی از مهاجران و جنگ زدگان هشت سال دفاع مقدس را تخریب کند. به گزارش جامع نیوز، تعدادی از بازماندگان و مهاجران هشت سال دفاع مقدس از ۲۰ سال گذشته تاکنون در منطقه مارلیک شهر ملارد واقع در استان تهران […]

جامع نیوز:سازمان توسعه مسکن ایران تصمیم دارد تا در یک اقدام بی سابقه محل زندگی برخی از مهاجران و جنگ زدگان هشت سال دفاع مقدس را تخریب کند.
به گزارش جامع نیوز، تعدادی از بازماندگان و مهاجران هشت سال دفاع مقدس از ۲۰ سال گذشته تاکنون در منطقه مارلیک شهر ملارد واقع در استان تهران به صورت نامناسب و پایین تر از حداقل شرایط مناسب زندگی، در شرایط بحرانی گذران عمر می کنند.
براساس این گزارش، به تازگی سازمان توسعه مسکن ایران که وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است با فشارهای بسیار درصدد تخریب محل اسکان این یادگاران مقاومت و مهاجران هشت سال دفاع مقدس است که تا قبل از جنگ تحمیلی در شرایط بسیار مناسب و در خرمشهر زندگی می کردند.
لزوم حمایت ویژه از ایثارگران و مهاجرین دفاع مقدس
حسین گروسی نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد،نیز با بیان این مطلب در واکنش به تخریب محل اسکان و شرایط بحرانی تامین معیشت آوارگان و مهاجران هشت سال دفاع مقدس که در منطقه مارلیک شهر ملارد ساکن هستند، گفت: شایسته است در برخورد با بازماندگان و مهاجران مناطق جنگ زده که در راه حفظ ارزش های اسلام، کسب آرامش و امنیت هموطنان خویش تمام زندگی خود را صرف کرده اند با انصاف و ملاحظه برخورد کنیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: باید برای اسکان و ادامه زندگی شهروندی این بازماندگان و آوارگان، خدمات مناسبی از جمله تامین مسکن مهر با حداکثر امکانات و حداقل هزینه در نظر گرفته شود.
یادآور می شود: به تازگی سازمان توسعه مسکن ایران که وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است با فشارهای بسیار درصدد تخریب محل اسکان یادگاران مقاومت و مهاجران هشت سال دفاع مقدس(منطقه مارلیک شهر ملارد واقع در استان تهران) است که تا قبل از جنگ تحمیلی در شرایط بسیار مناسب و در خرمشهر زندگی می کردند.