جامع نیوز:دبیرکل جهادگران ایران اسلامی گفت: دهه پیش‌رو دهه مدیریت جهادی است و دولت جهادی “قالیباف” با برنامه‌های اصولی و نگاه واقع بینانه به مسائل، مشکلات داخلی و خارجی را برطرف خواهد کرد. به گزارش جامع نیوز،”وهاب عزیزی” اظهار داشت: دهه پیش رو دهه مدیریت جهادی است و دولت جهادی “قالیباف” با برنامه‌های اصولی و […]

جامع نیوز:دبیرکل جهادگران ایران اسلامی گفت: دهه پیش‌رو دهه مدیریت جهادی است و دولت جهادی “قالیباف” با برنامه‌های اصولی و نگاه واقع بینانه به مسائل، مشکلات داخلی و خارجی را برطرف خواهد کرد.

به گزارش جامع نیوز،”وهاب عزیزی” اظهار داشت: دهه پیش رو دهه مدیریت جهادی است و دولت جهادی “قالیباف” با برنامه‌های اصولی و نگاه واقع بینانه به مسائل، مشکلات داخلی و خارجی و برقراری تعامل و ارتباط عزت مدارانه با مردم، اعتماد آحاد جامعه به عملکرد مدیران اجرایی نظام را ترمیم خواهد کرد.
این فعال سیاسی ادامه داد: در دهه‌ای که پشت سر گذاشته‌ایم مدیریت اجرایی کشور یکسری شعارهایی را بدون پشتوانه کار کارشناسی و برنامه‌ریزی عنوان کرد و چون این شعارها از پشتوانه منطقی و کار کارشناسی برخوردار نبودند در اجرا با مشکل مواجه شدند که این موضوع به دیوار اعتماد مردم به عملکرد مدیران اجرایی کشور آسیب وارد کرد.
وی خاطر نشان کرد: دولت جهادی قالیباف با زیر بنای گفتمان مدیریت جهادی و با توجه به برخورداری از تجربه کار میدانی و برنامه‌های مدون شده توسط کارشناسان خبره و اساتید دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف با عملکرد مثبت و منطقی خود حلاوت کارآمدی دین در مدیریت را به ملت عزیز ایران خواهد چشاند.