جامع نیوز:محمد حسن کرباسیان گفت: از پست لجستیک در راستای توسعه فرهنگی خرید و فروش اینترنتی و افزایش سرعت این نوع تجارت در کشور استفاده می شود. به گزارش جامع نیوزمهندس محمد حسن کرباسیان رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت پست در گفتگو با واحد خبر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات […]

جامع نیوز:محمد حسن کرباسیان گفت: از پست لجستیک در راستای توسعه فرهنگی خرید و فروش اینترنتی و افزایش سرعت این نوع تجارت در کشور استفاده می شود.
به گزارش جامع نیوزمهندس محمد حسن کرباسیان رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت پست در گفتگو با واحد خبر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به کمک بخش خصوصی و با استفاده از امکانات شرکت پست بیش از ۶۰ کالای پر فروش در بازار الکترونیکی تهیه و به محض سفارش به متقاضیان تحویل داده می شود.
وی افزود پست لجستیک این امکان را فراهم می کند تا زمان تحویل کالا به حداقل ممکن کاهش یابد و همین امر موجب افزایش خرید و فروش اینترنتی خواهد شد
مدیر عامل شرکت پست با اشاره به اجرای این طرح به صورت پایلوت در یکی از مناطق پستی تهران تصریح کرد: با اجرای آزمایش این طرح، تنها از یک منطقه پستی روزانه بیش از سه هزار خرید اینترنتی ترخیص می شود.
وی با اشاره به دیگر خدمات اینترنتی شرکت پست خاطر نشان کرد: راه اندازی سامانه کارت پستال الکترونیکی که از سال گذشته عملیاتی شده و مورد استقبال متقاضیان قرار گفته، از دیگر خدمات الکترونیکی شرکت پست محسوب می شود.
محمد حسن کرباسیان گفت: برای نخستین بار در عید نورزو سال جاری، بیش از ۳۰۰ هزار کارت پستال الکترونیکی سفارش و به درخواست متقاضیان در سطح کشور توزیع شد.
وی راه اندازی این سرویس را در قالب یک سایت اینترنتی با آدرس www.ecard.post.ir دانست و ادامه داد: متقاضیان این سرویس می توانند کارت پستال خود را از طرح های موجود در سایت انتخاب یا طرح مورد نظر را از طریق اینترنت ارسال کرده و با پرداخت الکترونیکی هزینه آن، نسبت به ارسال کارت پستال به آدرس مورد نظر خود اقدام کنند.