جامع نیوز:انجمن مدیریت فرانسه، بانک صادرات ایران را نامزد دریافت بیست و سومین دوره جایزه کیفیت و برند تجاری (Global Quality Award) اعلام نمود. به گزارش جامع نیوز، این مهم براساس دستاوردهای برجسته این بانک در ارتقای سطح تعالی سازمانی، افزایش رضایتمندی مشتریان، نوآوری در خدمات و بکارگیری اثربخش فناوری اطلاعات حاصل گردیده است. شایان […]

جامع نیوز:انجمن مدیریت فرانسه، بانک صادرات ایران را نامزد دریافت بیست و سومین دوره جایزه کیفیت و برند تجاری (Global Quality Award) اعلام نمود.

به گزارش جامع نیوز، این مهم براساس دستاوردهای برجسته این بانک در ارتقای سطح تعالی سازمانی، افزایش رضایتمندی مشتریان، نوآوری در خدمات و بکارگیری اثربخش فناوری اطلاعات حاصل گردیده است.

شایان ذکر است انجمن مدیریت فرانسه بطور سالانه، جایزه جهانی کیفیت و برند تجاری (Global Quality Award) را به عنوان یکی از جایزه‌های معتبر جهانی با رویکرد نظر مجموعه‌ای از خبرگان مدیریت برگزار می‌نماید و به شرکت­هایی که دارای برند معتبر بوده و در زمینه کیفیت، موفقیت­های برجسته‌ای کسب کرده باشند جایزه و تندیس بین المللی مرتبط اعطا می‌نماید.

از جمله بانکهای پیشرو که تاکنون در بخش بانکداری توسط انجمن مذکور جایزه جهانی دریافت نموده‌اند می‌توان به بانک لویدز لندن، دویچه بانک آلمان، BNP فرانسه و ING Group هلند اشاره نمود.

گفتنی است مراسم اهدای جایزه در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۲ در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار می‌گردد و در آن مقالات اساتید علم مدیریت، انتقال روش­ها و تجربیات برندگان جایزه جهانی برند در زمینه مدیریت برند و بحثهای آزاد با محوریت کیفیت، مدیریت برند، مدیریت فن‌آوری، مدیریت تغییر در ارتباط با مشتریان و مدیریت نخبگان ارائه خواهد شد.