جامع نیوز:استارتاپ ویکند که یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست و در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد، امسال نیز در تهران در روزهای ۲۳،۲۴ و ۲۵ برگزار شد. به گزارش جامع نیوز، در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها […]

جامع نیوز:استارتاپ ویکند که یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست و در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد، امسال نیز در تهران در روزهای ۲۳،۲۴ و ۲۵ برگزار شد.

به گزارش جامع نیوز، در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم آمدند و طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کردند، گروه تشکیل دادند و هر گروه ایده ای را اجرا کرد.افراد شرکت کننده در این رویداد تقریبا ۱۲۰ نفر بودند.شرکت سونی موبایل نیز به عنوان یکی از حامیان استارتاپ ویکند در این مراسم حضور داشت. این شرکت با هدف حمایت از ایده پردازان و تولیدکنندگان اپلیکشن در حوزه موبایل پا به این عرصه نهاد و جدیدترین محصول خود یعنی Xperia Z Ultra را در اختیار شرکت کنندگان برای اجرای اپلیکشن های آن ها در اخنبارشان گذارد.از ویژگی¬های اصلی این تلفن هوشمند فوق باریک می¬توان به نمایشگر ۶.۴ اینچی TRILUMINOS™ Display و موتور پردازش تصویر X-Reality™ ، ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار و ضربه و همچنین پردازشگر چهار‌ هسته‌ای Qualcomm® Snapdragon™ ۸۰۰ با سرعت ۲.۲ گیگاهرتزی اشاره کرد. کمپانی سونی قرار است برای اولین بار و در این مراسم از این تلفن فوق هوشمند خود پرده برداری کند و آن را در اختیار کارآفرینان قرار دهد.علاقمندان می¬توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی http://www.sonymobile.com/ir/ مراجعه نمایند.