جامع نیوز:در مراسمی با حضور لـله گانی رئیس هیأت مدیره بانک رفاه و فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، از کارت هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، درمحل سالن همایش ساختمان ولیعصر بانک رفاه رونمایی شد. به گزارش جامع نیوز، در این مراسم لـله گانی رئیس هیأت مدیره بانک رفاه با ابراز خرسندی از همکاری های […]

جامع نیوز:در مراسمی با حضور لـله گانی رئیس هیأت مدیره بانک رفاه و فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، از کارت هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، درمحل سالن همایش ساختمان ولیعصر بانک رفاه رونمایی شد.
به گزارش جامع نیوز، در این مراسم لـله گانی رئیس هیأت مدیره بانک رفاه با ابراز خرسندی از همکاری های فی ما بین گفت: همکاری ها و تعاملات بانک رفاه با باشگاه های استقلال و پرسپولیس از سال۱۳۹۱ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. این همکاری ها در راستای مسئولیت اجتماعی بانک و ارتقای ورزش و سلامتی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان است.
لـله گانی افزود: در سال گذشته با انعقاد قرارداد بین دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس تعاملات با این دو باشگاه شکل گرفت که در قالب حمایت های مالی و تبلیغات در سطح این دو باشگاه تجلی یافت.
وی با اشاره به این که در سال جاری و آینده قطعا همکاری های بانک رفاه با این دو باشگاه بیشتر می شود افزود: کمک به ورزش را رسالت خود می دانیم و در پی تحقق این هدف کارت طرفداران استقلال و پرسپولیس را با همکاری شرکت نیواد طراحی کرده ایم.
رئیس هیأت مدیره بانک رفاه گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس تیم های سرآمد در ورزش کشور هستند که در عرصه های ملی و بین المللی افتخارات زیادی کسب کرده اند. به همین دلیل بانک رفاه به منظور ایجاد ارتباط بیشتر طرفداران با این دو باشگاه، اقدام به طراحی کارت هواداران کرده است.
وی افزود: امیدواریم با عرضه این کارت ها به هواداران باشگاه استقلال، منابع درآمدی پایدار برای حمایت از باشگاه فراهم شود.
لـله گانی ادامه داد: این کارت ها در چهار سطح “۱۵، ۲۵ ، ۴۰ و ۱۰۰ هزار تومانی” طراحی شده است که هواداران با خرید این کارت می توانند علاوه بر حمایت تیم محبوب خود، از تسهیلات ویژه بانک رفاه همچون پرداخت سود روز شمار، قابلیت استفاده از تمامی بسته های بانکداری الکترونیک و کارت ویژه خرید نیز برخوردار شوند.
رئیس هیأت مدیره بانک رفاه خاطر نشان ساخت: به زودی با ارائه این کارت ها بسته ای فراهم می شود تا هواداران تیم ها بتوانند از تخفیف ویژه پایانه های فروشگاهی در سراسرکشور برخوردار شوند.
در ادامه مراسم، فتح اله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال با تقدیر از بانک رفاه برای حمایت های گسترده از ورزش کشور گفت: ورزش در تمام دنیا رتبه بالایی در بنگاه های اقتصادی دارد. در میان بنگاه های پر بازده اقتصادی، ورزش در رده دهم و هم ردیف با صنعت پالایشگاه ها قرار دارد که نشان دهنده نقش عظیم اقتصادی و همچنین جایگاه بالای آن در بحث درآمدزایی است.
مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: بالغ بر ۶۵ در صد سرمایه گذاری ها در ورزش جهان، توسط بانک ها و بعد از آن شرکت های گردشگری انجام می شود اما هنوز این قضیه در کشور ما تحقق نیافته است.
وی افزود: اگر تمام هواداران را در یک بانک تجمیع کنیم، یک کار اقتصادی گسترده انجام داده ایم و اعتقاد داریم کارت هواداران استقلال برای بانک رفاه صرفه اقتصادی بالایی دارد.
فتح اله زاده با تأکید بر نشست و همفکری با مدیران ارشد ومیانی بانک گفت: امیدواریم به روزی برسیم که تمامی هواداران فوتبال به جای حمل وسایل زیاد، یک کارت چند منظوره که هم مشخصه هویت افراد باشد و هم نیازهای آنها را تأمین کند را با خود حمل کنند.
در ادامه این مراسم، خواجه پورمدیر عامل شرکت نیواد نیز، به معرفی قابلیت های این کارت پرداخت و افزود: با توجه به اهمیتی که هواداران برای تیم های باشگاهی دارند و اهمیت وفاداری هواداران به تیم هایشان، وجود این کارت ضروری است. ارتباط هواداران و باشگاه با این کارت باعث می شود که هواداران امتیاز بگیرند.
با این کارت هواداران می توانند از خدمات درمانی، تفریحی و ورزشی ویژه ای بهره مند شوند. همچنین بانک رفاه با همکاری کارگزاری این بانک، از طریق کارت بانکی به سپرده های آنها ۲۳ درصد سود اختصاص می دهد.از خدمات دیگر این کارت نیز، ارتباط با بازیکن ها، خرید روزنامه استقلال و حضور در تمرینات تیم است.
وی گفت : بعد از ماه مبارک رمضان، کارت هواداری در تمامی شعب بانک رفاه در سراسر کشور ارائه و طی مراسمی در شهریور ماه بین هواداران توزیع خواهد شد.