جامع نیوز:بانک سامان در اقدامی بدیع و متمایز در نظام بانکی کشور، به منظور افزایش رضایت مشتریان برتر، مرکز رزرو خدمات سامان را با هدف ارایه خدمات خارج از حوزه خدمات بانکی راه‌اندازی کرد. به گزارش جامع نیوز، این مرکز به‌منظور تسهیل و تسریع در ارایه خدمات غیربانکی به مشتریان برتر، در مدیریت امور مشتریان […]

جامع نیوز:بانک سامان در اقدامی بدیع و متمایز در نظام بانکی کشور، به منظور افزایش رضایت مشتریان برتر، مرکز رزرو خدمات سامان را با هدف ارایه خدمات خارج از حوزه خدمات بانکی راه‌اندازی کرد.

به گزارش جامع نیوز، این مرکز به‌منظور تسهیل و تسریع در ارایه خدمات غیربانکی به مشتریان برتر، در مدیریت امور مشتریان ویژه ایجاد شده است.

براساس این گزارش، مرکز رزرو خدمات سامان با استفاده از کارکنان باتجریه در حوزه خدمات رفاهی و انعقاد قرارداد با سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های معتبر، در تلاش است نسبت به رزرو خدمات رفاهی به‌صورت مطلوب در حوزه‌های گسترده اقدام کند.

این گزارش می‌افزاید: در حال حاضر خدمات رزرو هتل در داخل و خارج کشور، رزرو بلیت شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و روادید، مشاوره و رزرو تور و رزرو مراکز رفاهی همچون رستوران، مراکز ورزشی، کنسرت‌های موسیقی و سینما از طریق این مرکز به مشتریان برتر بانک سامان ارایه می‌شود.

مشتریان برتر بانک سامان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این خدمت جدید می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۴۲۲-۰۲۱ و ۲۲۶۶۲۱۰۵-۰۲۱ تماس بگیرند.