جامع نیوز:سایت پشتیبان اطلاعات و عملیات الکترونیک بانک سینا طی مراسمی رسماً در اصفهان افتتاح شد. به گزارش جامع نیوزاین سایت که با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا و جمعی از معاونان، مدیران، مشاوران، طراحان، پیمانکاران و کارشناسان حوزه انفورماتیک این بانک به بهره برداری رسید، طی ۴ سال با هدف ایجاد اطمینان […]

جامع نیوز:سایت پشتیبان اطلاعات و عملیات الکترونیک بانک سینا طی مراسمی رسماً در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش جامع نیوزاین سایت که با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا و جمعی از معاونان، مدیران، مشاوران، طراحان، پیمانکاران و کارشناسان حوزه انفورماتیک این بانک به بهره برداری رسید، طی ۴ سال با هدف ایجاد اطمینان و استمرار فعالیت های بانکداری الکترونیک بانک سینا و پس از چندین مرحله آزمایش و مانور سرد و گرم در مدار فعالیت های بانکداری الکترونیک بانک سینا قرار گرفت.
در مراسم افتتاحیه، دکتر عبدالناصر همتی ضمن سخنانی با تشکر از همه همکارانش که عملیات احداث این سایت را به پایان رساندند، اعلام کرد: با وجود این سایت، خدمات نوین و الکترونیک بانک سینا در هیچ شرایطی قطع نخواهد شد و حتی در زمان بروز حوادث غیر مترقبه می توان عملیات بانکی در همه اشکال خود را با اتکای به این سایت انجام داد.
دکتر همتی افزود: با پیشرفت خدمات بانکداری الکترونیک بانک سینا به خصوص اینترنت بانک، همبانک سینا، همراه بانک، سیناسل، تلفنبانک و نظایر آن، ضرورت وجود این پایگاه در متن خدمات و تأسیسات زیر ساخت الکترونیک کشور، ضروری تشخیص داده شد و اینک بانک سینا قادر است خدمات جامع خود را در اختیار بانک های دیگری که از داشتن چنین امکاناتی بی بهره اند قرار دهد.
وی گفت: بانک سینا از آغاز فعالیت خود به رشد بی برنامه و توسل به برنامه های جاه طلبانه اعتقاد نداشته و معتقد به برداشتن گام های مطمئن، ماندگار و تأمین کننده نیاز مشتریان و کشور بوده است.
دکتر همتی از مهندس پشم چی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا و همکارانش مهندس دلگشاد، مهندس هادی، مهندس خاکو و شرکت های مشاور و پیمانکار از جمله شرکت توسن که طی ۴ سال گذشته در یک اقدام هماهنگ چنین طرحی را به نتیجه رساندند، سپاسگزاری کرد.
در این مراسم دکتر فاطمی مدیرعامل شرکت توسن و گروهی از همکاران وی نیز حضور داشتند.
گفتنی است: پروژه ساخت و بهره برداری از سایت پشتیبان بانک سینا از اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ آغاز شد که با تلاش پی گیر و مسئولانه کارکنان بانک علیرغم وجود برخی موانع و مشکلات اجرایی اعم از تأثیرات تحریم های سیاسی به تأمین تجهیزات پیشرفته و پیچیدگی های فنی به سرانجام رسید و این بانک جزو معدود بانک های دارنده سایت پشتیبان در کشور است.