جامع نیوز:گوشی جدید و پرچمدار ال‌جی، G2، که چندی پیش با سروصدای زیادی عرضه شد امکانات زیادی دارد و اکنون ما می‌خواهیم جزییات بیشتری در مورد یکی از امکانات بارز آن، یعنی پشتیبانی از صدای باکیفیت، ارائه دهیم. ال‌جی G2 اولین گوشی هوشمندی است که فایل‌های موسیقی با کیفیت بالای ۲۴ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز را […]

جامع نیوز:گوشی جدید و پرچمدار ال‌جی، G2، که چندی پیش با سروصدای زیادی عرضه شد امکانات زیادی دارد و اکنون ما می‌خواهیم جزییات بیشتری در مورد یکی از امکانات بارز آن، یعنی پشتیبانی از صدای باکیفیت، ارائه دهیم.

ال‌جی G2 اولین گوشی هوشمندی است که فایل‌های موسیقی با کیفیت بالای ۲۴ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز را پشتیبانی می‌کند. ال‌جی پیشنهاد کرد که این شاهکار هنری باید در سیستم‌عامل اندروید عملی شود.

ال‌جی اکنون تأیید کرده است که G2 از چیپ‌ست صدای کوالکوم WCD9320 برخوردار است و هنگامی که هر چیزی به خروجی هدفون متصل می‌شود صدای ۱۹۲/۲۴ را از پخش‌کنندۀ صدایش منتشر می‌کند و آیکون های-فای (Hi-Fi) روی نمایشگر روشن می‌شود.

به گفتۀ ال‌جی، وقتی هدست یا هدفون به خروجی متصل می‌شوند صدای ۲۴ بیت واقعی پخش می‌شود و آیکون های-فای روشن می‌شود. اما وقتی از طریق بلوتوث یا یواس‌بی به دستگاه‌های دیگر مانند بلندگو متصل می‌شود، صدا مانند نمونه نیست و کیفیت آن کمی پایین‌تر است.

بنابراین، شما با استفاده از هدفون یا سیتم خود از طریق خروجی می‌توانید از صدای باکیفیت بهره‌مند شوید. واضح است که ال‌جی با جدیدترین گوشی خود نقش بزرگی در کیفیت صدای گوشی‌های هوشمند ایفا کرده است.

ال‌جی G2 اواخر امسال عرضه می‌شود و تا آن زمان ما در مورد این گوشی بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.