جامع نیوز:حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به همایش نکوداشت آقای علی باقرزاده (بقا)، نکوداشت این ادیب و شاعر ارجمند را ادای حقّ شعر و ادب و پاسداشت حرمت و کرامت انسان والائی خواندند که زبان گویا و طبع روان را جز به راه نیکی و راستی به کار نگرفته […]

جامع نیوز:حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به همایش نکوداشت آقای علی باقرزاده (بقا)، نکوداشت این ادیب و شاعر ارجمند را ادای حقّ شعر و ادب و پاسداشت حرمت و کرامت انسان والائی خواندند که زبان گویا و طبع روان را جز به راه نیکی و راستی به کار نگرفته است.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نکوداشت ادیب و شاعر ارجمند جناب علی باقرزاده (بقا) ادای حقّ شعر و ادب و پاسداشت حرمت و کرامت انسان والائی است که همواره حرمت و کرامت شعر و شاعری را پاس‌داشته و زبان گویا و طبع روان را جز به راه نیکی و راستی به کار نگرفته است.
این دوست دیرین و شفیق یکی از بازماندگان کم‌شمار مجموعه‌ئی از شاعران چیره دستی است که در برهه‌ئی از زمان، مشهد را کانون شعرِ سرآمد و ممتازِ دوران خود ساخته و زبان شعردوستان و شعرشناسان را به تحسین و تکریم جایگاه ادبی خویش گشوده بودند. قطعه‌های بقا همچون قطعه‌هائی از دیبای رنگین و خوش‌نگار در انبوه غزل و قصیده‌ی ممتاز آن دورانِ مشهد، جلوه‌ئی ویژه و چشم و دل‌نواز داشت، با امید که همچنان پایدار و ماندگار باشد.
از دوستانی که این نکوداشت را برپا کرده اند صمیمانه سپاسگزارم.
سیدعلی خامنه‌ای