رونمایی از مودم جیبی جدید مبین نت در نمایشگاه تلکام جامع نیوز:مزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی تلکام، شرکت مبین نت از مودم جیبی وایمکس خود که قابلیت استفاده از سیم کارت را نیز دارد رو نمایی کرد. به گزارش جامع نیوز، مهندس “ناصر اصفهانی” مدیرعامل مبین نت در مراسم رونمایی از این […]

رونمایی از مودم جیبی جدید مبین نت در نمایشگاه تلکام

جامع نیوز:مزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی تلکام، شرکت مبین نت از مودم جیبی وایمکس خود که قابلیت استفاده از سیم کارت را نیز دارد رو نمایی کرد.

به گزارش جامع نیوز، مهندس “ناصر اصفهانی” مدیرعامل مبین نت در مراسم رونمایی از این محصول جدید، گفت: این مودم که برای اولین بار با همکاری تیم تحقیق و توسعه و تیم فنی مبین نت، همجنین تیم فنی سازنده، طراحی و به سفارش مبین نت تولید شده است و می‎تواند همزمان با تکنولوژی وایمکس و موبایل کار کند.

ناصر اصفهانی در ادامه گفت: با استفاده از این مودم جیبی مشترکان مبین نت می‎توانند در تمامی محل‎هایی که پوشش دهی شبکه‎ی وایمکس وجود ندارد، از امکانات اپراتورهای تلفن همراه برای اتصال به اینترنت استفاده کند.

وی در خصوص قیمت این مودم جدید، گفت: قیمت این مودم نسبت به مودم قبلی حدود ۷۰ هزار تومان گران تر می باشد و حدودا با قیمت ۳۳۰ هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مودم جیبی وایمکس مبین نت با قابلیت ارتباط با شبکه های تلفن همراه طراحی شده و پشت این مودم محل نصب سیم کارت وجود دارد. همچنین دارندگان این مودم می توانند از سرویس تمام اپراتورهای تلفن همراه کشور که خدمات GPRS ارایه می کنند، استفاده کنند.