جامع نیوز:مجلۀ انگلیسی استاف (Stuff) ال‌جی G2 را به عنوان برترین گوشی هوشمند معرفی کرد. به گزارش جامع نیوزاین مجله در شمارۀ ماه دسامبر خود، در مقاله‌ای تحت عنوان “آی‌فون در برابر تمام دنیا”، آی‌فون را با بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید سازندگان مختلف مقایسه کرده است. به گفتۀ استاف، هیچ انتخابی سخت‌تر از این نیست […]

جامع نیوز:مجلۀ انگلیسی استاف (Stuff) ال‌جی G2 را به عنوان برترین گوشی هوشمند معرفی کرد.
به گزارش جامع نیوزاین مجله در شمارۀ ماه دسامبر خود، در مقاله‌ای تحت عنوان “آی‌فون در برابر تمام دنیا”، آی‌فون را با بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید سازندگان مختلف مقایسه کرده است.
به گفتۀ استاف، هیچ انتخابی سخت‌تر از این نیست که در دنیای فناوری بخواهیم تصمیم بگیریم که یک گوشی هوشمند بخریم. یکی از سخت‌ترین تصمیمات این است که آی‌فون بخریم یا اندروید. اگر بعد از کلی کشمکش تصمیم گرفتیم که بالاخره اندروید بخریم، حالا سؤال مهم این است که کدام اندروید؟!
هوشمندهایی که در کفۀ ترازوی استاف قرار گرفتند اپل iPhone 5، سامسونگ Galaxy S4، سونی Xperia Z1، اچ‌تی‌سی One و ال‌جی G2 بودند.
استاف بررسی را این گونه آغاز کرد: از آنجا که هوشمندها متنوع هستند، دیگر نمی‌توان تلفن هوشمندی را انتخاب کرد که مطابق با همۀ نیازهای شما باشد و این دقیقاً همان چیزی است که استاف در بررسی‌اش به دنبال آن می‌گشت: یک گوشی هوشمند برای تمامی نیازها!
این مجله اظهار کرد که بیشر کاربران باید همۀ گوشی‌های دیگر را فراموش کنند و فقط ال‌جی G2 بخرند. این یک گوشی هوشمند بی‌ن