جامع نیوز:شرکت رایان سامانه آرکا با کسب گواهی سطح بلوغ امنیتی برای آنتی ویروس آویرا، مجوز استفاده از نشان کیفیت را به دست آورد. به گزارش جامع نیوز، آویرا اولین و تنها آنتی ویروسی است که تا کنون موفق به کسب این نشان شده است. مجوز استفاده از نشان کیفیت مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک پس […]

جامع نیوز:شرکت رایان سامانه آرکا با کسب گواهی سطح بلوغ امنیتی برای آنتی ویروس آویرا، مجوز استفاده از نشان کیفیت را به دست آورد.

به گزارش جامع نیوز، آویرا اولین و تنها آنتی ویروسی است که تا کنون موفق به کسب این نشان شده است.
مجوز استفاده از نشان کیفیت مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک پس از گذراندن تست ها و آزمایشات بر روی محصول و کسب سطح تضمین EAL 1 فراهم شده است.

تست های انجام گرفته مطابق با الزامات استاندارد ISO/IEC/ISIRI15408 می باشد که با تازگی توسط کارشناسان ایرانی بومی سازی شده است.
گفتنی است استاندارد ISO/IEC/ISIRI15408از سه بخش مفاهیم، الزامات امنیتی و الزامات تضمین امنیت تشکیل شده است.

متدولوژی مورد استفاده در اجرای آزمون های این استاندارد، متدولوژی CEM است و الزامات امنیتی مورد نیاز هر یک از محصولات فناوری اطلاعات با توجه به اهداف امنیتی مورد نیاز هر محصول و نیز با توجه به تهدیدات و آسیب پذیری های هر هدف امنیتی، شناسایی شده و آزمون های امنیتی بر اساس آنها انجام می شود.

طبق بررسی های موسسات تست جهانی آنتی ویروس نیز آویرا همیشه در بین بهترین ها قرار داشته و در آخرین بررسی ها عنوان های نخست تشخیص، کارآیی و سرعت و … را به خود اختصاص داده است.

جهت ارتباط با متخصصین شرکت رایان سامانه آرکا نماینده انحصاری و رسمی آنتی‌ویروس آویرا در ایران می‌توانید به سایت www.arka.ir مراجعه کرده و یا با تلفن این شرکت ۸۸۱۷۲۹۰۹ تماس حاصل فرمایید.